محصولات غنی و معتبری جهانی در زمینه سبک زندگی و زیبایی ، محصولات اوریف لیم مترادف با کلاس و قیمت مناسب هستند. این شرکت با راه اندازی در سال 1967 طیف گسترده ای از مراقبت های شخصی ، لوازم جانبی و محصولات غذایی را ، چه از طریق سیستم عامل های آنلاین خود و چه به طور مستقیم از طریق یک جامعه از نمایندگان به فروش می رساند. صرف نظر از اینکه در کدام قاره زندگی می کنید ، احتمال وجود دارد ، شما یا کسی که برای شما شناخته شده است از Oriflame استفاده کرده اید و قسمتی از محصولات گسترده خود را که تقریباً همه چیز را در زیر آفتاب قرار دارد ، قسم بخورید. از آنجا که ما در StyleCraze تقریباً نسبت به محصولات آنها قسم می خوریم ، در اینجا 15 مورد برتر از زیبایی و مراقبت از پوست اوریف لیم را به شما ارائه می دهیم.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی کرم روز و شب کریسمس اوریف لیم 
 من 
قیمت بررسی بنیاد ONE IlluSkin
قیمت چک لاینر اوریف لیم 
قیمت بررسی قیمت پودر فشرده شده با رنگ اوریف لیم
قیمت بررسی ریمل ضد آب ضد آب شلاق ONE 5 در 1
15 محصول برتر زیبایی و مراقبت از پوست اوریف لیم
به منظور راحتی ، 15 مورد برتر به دو بخش 10 بهترین محصولات آرایش و زیبایی اوریف لیم و 5 بهترین محصولات مراقبت از پوست اوریف لیم تقسیم شده اند.
 
10 بهترین محصولات آرایش و زیبایی اوریف لیم
 
1. کرم روز و شب کریسمس مخمل اوریف لیم (مجموعه 2)
 
بهترین محصولات زیبایی Oriflame - 1. کرم روز و مخلوط شب مخفی Oriflame (مجموعه 2) Pinit
کرم روز- کرم روزانه مخملی اوریف لیم به طور خاص برای محکم و تقویت پوست به همراه فراهم آوردن مرطوب کننده شدید فرموله شده است. غنی شده با یک تزریق ویژه Iris Black ، پوست را احساس جوانی و نرم می کند.
 
کرم شب- این کرم غنی شده با عنبیه آیریس برای ترمیم پوست در طول شب با بهبود استحکام و ترمیم جوانی طبیعی پوست کار می کند.
 
طرفداران
 
هدف قرار افراد 40 ساله و بالاتر است
ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد
خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
تغذیه شدید
منفی
 
بازدارنده هزینه
نقد و بررسی کرم روز و شب کریسمس اوریف لیم
کرم Royal Velvet Firming Day با SPF 15 ارائه می شود و یک فرمول سبک وزن است که استفاده از آن راحت بوده و به راحتی استراحت می کند. برخلاف بسیاری از کرم های دیگر ، منافذ من احساس نمی کنند که با کرم روزانه Royal Velvet Firming که یک امتیاز عالی برای من است ، گرفتار نباشند. در کنار محافظت از آفتاب ، آن را نیز مرطوب می کند. اوریف لیم ادعا می کند استفاده از کرم روز با کرم شب باعث تقویت فرآیند سفت شدن و کاهش چین و چروک و خطوط ریز می شود. پس از استفاده متوجه شدم که کرم شب از نظر بافت مشابه کرم روز است و بسیار سبک است. به راحتی توسط پوست جذب می شود و هیچ باقیمانده ای باقی نمی ماند. کرم ها با هم استفاده می شوند و به راحتی می توانند حدود شش ماه طول بکشند و فاکتور هزینه کمی دردناک به نظر می رسد: پ. به طور کلی ، محصولات فوق العاده و سرمایه گذاری ای که حتما باید در نظر بگیرید.
 
2. اوریف لیم Beauty Perfect Face Primer
 
بهترین محصولات زیبایی Oriflame - 2. Oriflame Beauty Perfect Face Primer Pinit
در حال حاضر Oriflame Beauty Perfect Face Primer به شما امکان می دهد آرایش بی عیب و نقص را در تمام طول روز ورزش کنید. فقط یک برنامه در صبح کافی است تا تمام طول روز پوست خود را تمیز و درخشان نگه دارید. نرم کننده های موجود در آغازگر به پوست شما یکنواخت و درخشان می دهد که باعث می شود سرها در هر روز و هر روز به حالت چرخشی درآیند.
 
طرفداران
 
آرایشی که تمام روز به طول می انجامد
به دلیل وجود خاصیت انتشار نور و نرم کننده های پوستی ، پوست نرم ، یکدست و درخشنده می شود
مات
پایه مناسب برای آرایش
لوسیون مانند قوام
منفی
 
استفاده بیش از حد ممکن است به روغنی منجر شود ، استفاده از آن را در مقادیر بسیار دقیق انجام دهید
تأثیر آغازگر طولانی نیست
 
آغازگر دارای یک لوله سفید ساده است ، یک کرم مانند قوام دارد که کاربرد آن را آسان می کند. از استفاده بیش از 2-3 قطره مراقب باشید ، زیرا آغازگر ضخیم و بیش از حد است ، ممکن است باعث شود پوست شما چرب به نظر برسد و منافذ شما را مسدود کند (سلام سلامتی!). گفته می شود ، این آغازگر برای استفاده به عنوان پایه در زیر آرایش منظم شما در نظر گرفته شده است و از این نظر گرفته شده ، مطمئناً برای پول ارزش دارد. فهمیدم که پنهان کردن لکه های ریز روی چهره من ، کار خوبی انجام داده است ، و برنزه کردن آن به صورت یکنواخت تر به پوست من انجام می شود. من از آرایش اولیه و آرایش معمولی خودم را آغاز کردم و یک جمع و جور فشرده شده را برای بالا کشیدن آن و عقد قرارداد امضا کردم. اثر 4 تا 4 ساعت خوب به طول انجامید ، بنابراین نمی توانم شکایت کنم. با این حال ، با توجه به ادعای اوریف لیم مبنی بر آغازگر که در تمام طول روز به طول می انجامد ، قطعاً این موضوع کوتاه نمی آید. اما اگر آن قسمت را نادیده بگیرید ، یک آغازگر بسیار مناسب است. حتی برای افرادی که چنین نیستند