اصلاح رنگ یکی از محبوب ترین تکنیک های آرایش امروزه برای مقابله با نگرانی های پوستی مانند قرمزی ، لکه های تیره و افتادگی پوست است. در روز گذشته ، این روش چیزی بود که فقط هنرمندان آرایش از آن آگاه بودند و از آن استفاده می کردند. با این حال ، این روش "خنثی سازی" به تدریج از طریق آموزش اینستاگرام و یوتیوب به توده مردم رسیده است. مارک های عمده زیبایی در حال پاسخگویی به این تقاضا با کرم های هلو ، قرمز ، سبز ، بنفش و زرد هستند که قول می دهند نقص هایی را از بین ببرند تا پوست شما بتواند بهترین ظاهر خود را نشان دهد. ما در اینجا 15 مورد از بهترین اصلاح کننده های رنگی را به شما نشان داده ایم که پوستی کاملاً مسطح به نظر می رسند.

 
قبل از شروع ، در اینجا یک تجزیه و تحلیل اساسی اصلاح کننده های مختلف است که ممکن است بخواهید از آنها برای مقابله با نگرانی های مختلف پوستی استفاده کنید.
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی پالت رنگ پاک کننده Tarte Wipeout
مایعات اصلاح رنگ پوست پوسیدگی شهری چک کردن قیمت
قیمت چک پالت تصحیح و کامل همه در یک رنگ استیلا
قیمت بررسی پالت پکیج MAC Studio و پنهان
Cover FX صحیح را کلیک کنید بررسی قیمت
مجموعه Sephora اصلاح کنندگان رنگ روشن در آینده قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی کننده استتار لباس استتار فوق العاده Lancome Teint Idole Wear
قیمت چک کننده نور پس زمینه نور مبدل Becca
پالت اصلاح رنگ NYX بررسی قیمت
قیمت چک کننده اصلاح کننده بابی قهوه ای
تصحیح رنگ 101: راهنمای اصلاح رنگ
سبز - سبز به خوبی کار می کند تا قرمزی را لغو کند. این که آیا شما با یک جوش عصبانی ، آفتاب سوختگی ، روزاسه یا قرمزی شدید روی صورت خود گیر کرده اید ، رنگ سبز شما برای این مسائل است.
بنفش - بنفش به طور معجزه آسایی در لغو زردی کار می کند. این میزان افتادگی را کاهش می دهد و با فرو رفتگی های آرام می جنگد.
صورتی - اگر با نقاط تاریک و لکه دار شدن سر و کار دارید ، باید از یک اصلاح کننده رنگ صورتی استفاده کنید زیرا باعث می شود قهوه ای به طور موثر لغو شود. این لکه های سنی و لکه های آفتاب را پوشش می دهد و برای پوست های کم رنگ فوق العاده است.
زرد - زرد بنفش را لغو می کند و قرمزی خفیف را آرام می کند. اگر زیر دایره های چشم بنفش / آبی دارید ، می توانید روی رنگ های زرد رنگ حساب کنید تا آنها را با کمال مخفی کنید.
قرمز - قرمز لغو سبز. اگر دایره های تیره و تار روی پوست تیره دارید و یا نیاز به پوشاندن زیر چشم ها و خلال های توخالی دارید ، رنگ قرمز رنگ شماست.
نارنجی / هلو - اگر می خواهید از شر بلوز بر روی پوست خود خلاص شوید ، یک اصلاح کننده رنگ هلو به پوشاندن لکه های تیره ، کبودی پوست و حلقه های تیره کمک می کند. برای تن های پوستی متوسط ​​تا عمیق عالی است.
اکنون که می دانید از کدام اصلاح کننده رنگ برای مقابله با موضوعات خاص استفاده کنید ، بیایید 15 بهترین محصول اصلاح کننده رنگ را در بازار همین حالا بررسی کنید!
 
 
15 بهترین اصلاح کننده رنگ برای هر شماره از پوست
1. پالت تصحیح رنگ پاک کردن Tarte
 
پالت Pinit اصلاح کننده رنگ پاک کننده Tarte
مرور
این پالت همه در یک توسط Tarte Cosmetics یک انتخاب ایده آل برای مبتدیان است. شما می توانید از شش سایه آن برای مقابله با تغییر رنگ و محاصره ، تعادل و روشن تر شدن پوست استفاده کنید. به سادگی در هر کجا که به آن نیاز دارید با استفاده از یک برس سفت ضربه بزنید و با یک کرکی آن را تا زمانی که درون پوست شما مخلوط شود آن را خیس کنید. همچنین می توانید قابلمه های مغناطیسی را بیرون بیاورید و سایه های مختلفی بگذارید تا ترکیب دلخواه خود را ایجاد کنید.
 
طرفداران
لباس بلند
سبک وزن
آسان برای استفاده
همه کاره
متخصص پوست و مو
منفی
هیچ یک
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. مایعات اصلاح رنگ پوست برهنه شهری
 
پوسیدگی شهری رنگ پوست برهنه اصلاح کننده مایعات Pinit
مرور
بهترین ویژگی های خود را با مایعات تصحیح رنگ پوست برهنه و ناپایدار شهری بازی کنید. این نوزادان در شش سایه متفاوت به سر می برند و مدت زمان طولانی و طولانی شما را دوام می آورند. فرمول مایع آنها بسیار آسان است و مانند یک رویا مخلوط می شود - خواه از مقدار کمی استفاده کنید یا زیاد. سرشار از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین C و ویتامین E ، ضمن اصلاح نواقص ، از پوست شما نیز محافظت کرده و از آن محافظت می کنند.
 
طرفداران
سبک وزن
آسان برای استفاده
خوب مخلوط می شود
لباس بلند
ارزش پول
منفی
هیچ یک
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. پالت تصحیح و کامل همه در یک رنگ Stila صحیح و کامل
 
صحیح و کامل همه در یک رنگ تصحیح پالت Pinit
مرور
این پالت خیره کننده توسط استیلا قرار است قلب شما را با روشی که به نظر می رسد و کار کند ، جلب کند! از پنج اصلاح کننده کرم مخملی و دو پودر تنظیم رنگ شده تشکیل شده است. کرم های سبک وزن ، پوشش قابل توجهی ایجاد می کنند و پودرها امکان پوشش سفارشی را فراهم می کنند. فرمول غنی آنها حاوی ویتامین های A ، C و E و Arclay Youth Revival Mineral Complex Mineral می باشد که ظاهر منافذ و خطوط ریز را کاهش می دهد.
 
طرفداران
سبک وزن
پوست شما را چرب نمی کند
لباس بلند
ضدآب
آسان برای استفاده
منفی
هیچ یک
 
 
 
بازگشت به TOC
 
4. پالت پکیج MAC Studio و پنهان
 
پالت Pinit صحیح و صحیح استودیوی MAC Studio
مرور
هنرمندان آرایش با استفاده از این پالت تصحیح رنگ حرفه ای توسط MAC قسم می خورند ، و بله ، یکی از بهترین های موجود در آنجا است! هر پالت از چهار کانسیلر و دو سایه اصلاح کننده در طیف رنگی با عمق متوسط ​​تشکیل شده است. فرمول آن با آنتی اکسیدان غنی شده و برای انواع پوست مناسب است. می توانید از رنگ ها به صورت جداگانه استفاده کنید یا آنها را مخلوط کنید تا با پوست شما مطابقت داشته باشد. همه چیز را از لکه های پوستی گرفته تا خال و علائم تولد گرفته تا خال کوبی را پوشش می دهد! این پالت در چهار گزینه سایه مختلف قرار دارد: نور ، متوسط ​​، متوسط ​​- عمیق و تاریک.
 
طرفداران
لباس بلند
Crease-p
مرجع:ثانیکالا