آیا همه ما آرزوی چهره ای بی نقص و بی نقص نداریم؟ خوب ، خانمها ، ما کاملاً انسان هستیم و هر از گاهی پوست ما به هم می پیوندد ، به این معناست - ما با لکه ها ، لکه ها ، قرمزی ، تغییر رنگ و سایر نواقص ، سرانجام می رسیم. برای روزهایی که به آینه نگاه می کنید و زیر حلقه های چشم تیره پیدا می شوید و نمی توانید به شخصیت شبیه "The Walking Dead" شبیه شوید ، ما لیستی از 15 بهترین مخفی کننده هند را برای شما مخفی کرده ایم تا در پنهان کردن شما کمک کند. خواب محروم یا فقط آن روزهای بد پوست (که به هر حال اجتناب ناپذیر است ، حتی اگر شما بیانسه).

 
بنابراین اجازه دهید با همه اصول اولیه برای همه تازه کاران مخفی شروع کنیم. انواع کانسیلر مختلف وجود دارد ، و شما مجبور خواهید بود یکی از آنها را انتخاب کنید که مناسب برای نوع پوست شما باشد.
 
بیایید شرح دهیم؟
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی مخفی کنسانتره با لباس بلند M.A.C
M.A.C استودیو Finish SPF 35 کانسیلر قیمت را بررسی کنید
بررسی قیمت L.A. Girl Pro Conceal HD
قیمت بررسی پنهان كننده پنهان كننده مسابقه واقعی پاریس
قیمت چک Mybelline New York متناسب با کانسیلر
قیمت چک کن مخفی سفید رنگ Lakme مطلق
لوازم آرایش حرفه ای NYX Gotcha پوشیده قیمت چک
کیت کانسیلر خامه ای بابی قهوه ای قیمت را بررسی کنید
Estee Lauder دو بار بپوشید در محل پنهان کننده کانسیلر بی عیب و نقص قیمت را بررسی کنید
قیمت PAC را با پوشاندن Concealer Crayon Check پوشش دهید
انواع مختلف کانسیلر
1. کانسیلر مایع
 
نوع مایع هنگام پوشش ، کاملاً متنوع است زیرا قابل ساخت است و از نور تا کامل متغیر است. اگر پوست نرمال ، ترکیبی ، روغنی یا مستعد آکنه دارید ، این نوعی است که می توانید انتخاب کنید. کاربرد آن آسان است ، انواع مختلفی در بازار وجود دارد مانند: ساتن ، شبنم و مات. اگر مبتدی هستید ، فقط یکی از این موارد را انتخاب کنید تا کار فوق العاده آسان شود.
 
2. کرم مخفی
کانسیلرهای حاوی کرم برای زیبایی پوست خشک مناسب هستند. اگر پوست طبیعی یا ترکیبی دارید ، می توانید این کار را انتخاب کنید. این فقط به اولویت شما بستگی دارد. آنها معمولاً در بسته بندی گلدان یا گلدان قرار می گیرند. با این حال ، برخی از کرم های پودر کرم تمایل دارند که وقتی برای ساعت های طولانی پوشیده می شوند ، خیس شوند و این یک مورد بزرگ است. با این حال ، هنگامی که آنها را مخلوط کنید ، می توانید آنها را با پودر تنظیم کنید ، که این امر به جلوگیری از پوسته شدن کمک می کند.
 
3. استیک کانسیلر
اینها معمولاً بسیار ضخیم و رنگدانه هستند. آنها در بسته بندی چوبی رول شده قرار می گیرند. همه شما خانمهایی که پوست خشک و نرم دارند می توانید از این موارد استفاده کنید اما برای پوستهای روغنی و ترکیبی توصیه نمی شود - زیرا آنها به دلیل داشتن بافت بسیار خامه ای خطر ایجاد گرفتگی منافذ را دارند. آنها پوشش متوسط ​​تا كامل دارند.
 
اکنون که درباره انواع مختلفی از مخفیگاه ها ایده دارید ، بگذارید ببینیم چه چیزی در بازار گرم است. ما لیستی از برخی فرمول های شگفت انگیز مخفی کننده را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید آن روزهای بد را ضرب و شتم کرده و همه مشکلات پوستی خود را با یک تلاش کم سن و سال از بین ببرید.
 
بهترین مخفیگاه زنانه در هند
1. کانسیلر M.A.C Pro Long Wear
 
1. کانسیلر M.A.C Pro Long Wear - بهترین مخفیگاه زنانه در هند Pinit
طبق آنچه ادعا می شود M.A.C ، این ماده مخفی کننده مایعات است که پوشش کامل آنها را تا 15 ساعت فراهم می کند. این محصولی با وزن سبک است که یک مات طبیعی را پنهان می کند و به شما می دهد. همچنین ادعا می کند مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر انتقال است.
 
طرفداران
 
پوشش کامل را ارائه می دهد
متخصص پوست و آزمایش و غیر کامدوژنیک
مناسب برای انواع پوست
بلند پوشیدن است و تا 15 ساعت بدون خارش و خشک شدن ادامه دارد
به پوست شما اثر درخشندگی می بخشد
بسیار طبیعی به نظر می رسد
منفی
 
باید به سرعت مخلوط شود
اگر پوست خشکی دارید ، قبل از استفاده باید مرطوب سازی کنید
M.A.C طرفدار نقد و بررسی Concealer Wear Long Wear
این کانسیلر در یک بسته دیافراگم پمپ استوانه ای (اندازه یک رژ لب M.A.C) قرار می گیرد. این کار خارق العاده ای را در پوشش نقاط تاریک و دایره های تاریک انجام می دهد ، به سختی می توان گفت که آیا حتی لباس مخفی پوشیده اید یا خیر. قوام آن خامه ای است و بسیار رنگدانه است. فقط یک محصول کوچک خیلی طول می کشد. به مدت 12 ساعت پوست را به دنبال مات نگاه می دارد. در مورد تأثیر روشنایی ، آنچه را که ادعا می کند انجام می دهد ، انجام می دهد. من این شماره را به شماره 1 در این لیست می دهم زیرا همه چیزهایی را که می خواهید از یک مخفی کننده و این کالاهای با کیفیت بالا باشد به شما می دهد. من آن را به شدت توصیه می کنم!
 
بازگشت به TOC
 
2. M.A.C Studio Finish SPF 35 کانسیلر
 
2. استودیوی M.A.C Finish SPF 35 کانسیلر - بهترین مخفیگاه زنانه در هند Pinit
این ماده پنهان کننده سبک و خامه ای نرم کننده توسط M.A.C Cosmetics ، با احتیاط و پوشش مات را فراهم می کند. این شامل محافظت SPF 35 است. این محصول به قدری متمرکز است که فقط مقدار کمی می تواند تعدادی از عیوب را پنهان کند. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و حاوی مشتقات ویتامین A و E است.
 
طرفداران
 
احساس بعدی و به هیچ وجه بعد از استفاده پایان یابد
سبک وزن
دارای SPF 35 است
بسیار رنگی
پوشش کامل
تمام روز طول می کشد
حاوی مواد مفید است
روغن اضافی را جذب می کند
منفی
 
جدا از اینکه کمی گران است ، به معنای واقعی کلمه مشکلی با این مخفی وجود ندارد. این یک سرمایه گذاری است زیرا این محصول برای همیشه ماندگار است و ارزش هر پنی دارد ، می توانم روی آن شرط بندی کنم!
مرجع:ثانیکالا