10 بهترین محصولات مراقبت از پوست و آرایش وگان
05 ژانویه 2021
 
آنا الكساندر
آنا الكساندر
بعدی بخوانید
 
بهترین محصولات NUXE برای سال 2021
اگر می خواهید در زندگی روزمره خود وگان بروید ، ممکن است در تلاش باشید تا بهترین محصولات مراقبت از پوست و آرایش وگان را برای افزودن به برنامه های معمول خود پیدا کنید. نگران نباشید ، ما پاسخ های شما را دریافت کرده ایم! ما ده مورد از محصولات مراقبت از پوست و آرایش وگان مورد علاقه خود را در زیر انتخاب کرده ایم. به دنبال سرم وگان هستید؟ ما برگشتیم آیا ترجیح می دهید سراغ یک بنیاد وگان بروید؟ دیگر نگو!
 
پاک کننده صورت Gallinée Prebiotic Foaming
بهترین پاک کننده وگان
پاک کننده صورت Gallinée Prebiotic Foaming 120ml پاک کننده صورت Gallinée Prebiotic Foaming
هم اکنون خریداری کنید
 
 
این ماده پاک کننده ملایم کف کننده بدون صابون ، اما با مجموعه ای ابتکاری از پری بیوتیک ها و اسید لاکتیک ساخته شده است ، مناسب انواع پوست حتی حساس ترین پوست است. فرمول خامه ای دارای PH فیزیولوژیکی است که تعادل طبیعی پوست شما را از بین نمی برد.
 
صبح و عصر از این پاک کننده شگفتی کوچک استفاده کنید و تفاوت را مشاهده خواهید کرد.
 
سرم هیالورونیک خالص Pestle & Mortar
بهترین سرم وگان برای ضد پیری
Best Vegan Skincare: Pestle & Mortar Pure Hyaluronic Serum 30ml Pestle & Mortar Pure Hyaluronic Serum
هم اکنون خریداری کنید
 
 
با Pestle & Mortar ، یافتن محصول مراقبت از پوست با فناوری پیشرفته که 100٪ گیاهخوار نیز هست ، سخت نیست.
 
ما طرفداران Pestle & Mortar Pure Hyaluronic Serum هستیم ، یک سرم فوق العاده آبرسان و ضد پیری ، با اسید هیالورونیک و پانتنول ، که پوستی چاق و درخشان به شما می دهد. با استفاده مکرر ، بهبودی در ظاهر خطوط ریز و همچنین چین و چروک ها مشاهده خواهید کرد.
 
روغن بدن پرورش دهنده گل رز دکتر هاوشکا
بهترین روغن بدن وگان
بهترین مراقبت از پوست وگان: روغن بدن پرورش دهنده گل رز دکتر Hauschka 75mlDr. روغن بدن پرورش دهنده گل رز Hauschka
هم اکنون خریداری کنید
 
 
دکتر هاوچکا سالهاست که در بازار محصولات مراقبت از پوست طبیعی و وگان حضور دارد.
 
این روغن بدن وگان ، یکی از محصولات گیاهی این برند ، ضمن از بین بردن خستگی ، پوست را تغذیه می کند. گلبرگهای گل رز که به صورت ارگانیک پرورش می یابند ، با پخش کردن خواص خود بر روی روغن ، یک تجربه واقعاً نیرومند ایجاد می کنند که پوست را تغذیه می کند در حالی که ذهن و بدن را آرام می کند.
 
ماسک خواب بازسازی کننده انار گیاهان گیاهان دارویی دکتر Botanicals
بهترین ماسک صورت وگان
بهترین مراقبت از پوست وگان: ماسک خواب احیا کننده و بازسازی کننده انار گیاهان Botanicals 50mlDr. Botanicals ماسک خواب بازسازی کننده انار گیاهان
هم اکنون خریداری کنید
 
 
انار به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان زیاد ، ماده ای محبوب برای صاف و روشن شدن پوست است. اما فکر نکنید این ماسک خواب احیا کننده همه چیز در مورد انار است!
 
این ماده همچنین حاوی روغن بادام ، یکی دیگر از عناصر ستاره ای غنی از اسیدهای چرب است که باعث آبرسانی و تغذیه پوست در هنگام خواب می شود. آماده شروع بیدار شدن با چهره درخشان هستید؟
 
رژ لب مات NYX Pro Makeup Suede
بهترین رژ لب وگان
رژ لب مات NYX Pro Makeup Suede Matte 3.5g رژ لب تند NYX Pro Makeup Suede Matte رژ لب تند
هم اکنون خریداری کنید
 
 
آیا به دنبال رژ لب وگان با روکش مات و مخملی جسورانه و همچنین بافتی راحت و بدون خشک شدن هستید؟ NYX Pro Makeup برای شما مناسب است.
 
رژ لب مات NYX Pro Makeup Suede Matte با فرمولی مخلوط و نرم که لب ها را در برابر حمله های خارجی محافظت می کند ، هم برای ماجراجویی های روزمره و هم برای موارد خاص مناسب است.
 
اگر می خواهید رنگ را تشدید کرده و به شکاف پر حجم تری دست پیدا کنید ، می توانید این رژ لب را با خط لب مطابق (و همچنین وگان) ترکیب کنید!
 
Evolve Genting Cleansing Melt
بهترین مومیایی پاک کننده وگان
Best Vegan Skincare: Evolve Gentle Cleansing Melt 120ml Evolve Gentle Cleansing Melt
هم اکنون خریداری کنید
 
 
چه کسی می گوید زیبایی وگان نمی تواند لوکس باشد؟ با ذوب پاک کننده آرام Evolve ، می توانید با لمس ملایم و مزه آور ، هم آرایش و هم ناخالصی ها را ذوب کنید.
 
این مومیایی با داشتن فرمول غنی برای انواع طبیعی و خشک پوست ایده آل است. این رنگ چهره شما را پس از یک روز طولانی به حالت طبیعی و درخشان برمی گرداند - پس از پاک کردن آرایش ، دیگر کدر نیست!
 
NYX Pro Makeup Born To Glow Radiant Foundation
بهترین بنیاد وگان
آرایشی NYX Pro Born To Glow Radiant Foundation Vanilla 30ml NYX Pro Makeup Born To Glow Radiant Foundation Vanilla
هم اکنون خریداری کنید
 
 
درخشان و طبیعی جدید عالی است! با استفاده از این پایه ، در حالی که به نتیجه ای زیبا و درخشان با پوشش طبیعی و متوسط ​​دست می یابید ، پوست خود را عمیق آبرسانی می کنید.
 
این پایه با روغن جوجوبا و پانتنول ، همانطور که برای ظاهر شما نیز مراقبت می کند از پوست شما مراقبت می کند. از رنگ طبیعی و شبنمی که به شما می دهد خسته نخواهید شد!
 
اکسیر زیبایی Caudalie
بهترین غبار وگان صورت
اکسیر زیبایی Caudalie 30 میلی لیتر اکسیر زیبایی Caudalie
هم اکنون خریداری کنید
 
Caudalie یک مارک فرانسوی برای مراقبت از پوست است که بیش از هر چیز طبیعت را دوست دارد. به همین ترتیب ، در بیشتر محصولات خود از ترکیبات با منشا حیوانی استفاده نمی کند.
 
با 100٪ عصاره گیاهان ، Caudalie Beauty Elixir یک غبار صورت گیاهی است که منافذ پوست را سفت می کند ، درخشندگی را افزایش می دهد و آرایش را تنظیم می کند. چرا آن را با پایه وگان مورد علاقه خود ترکیب نکنید؟
 
کرم دور چشم Pestle & Mortar Recover
بهترین کرم دور چشم وگان
بهترین مراقبت از پوست وگان: Pestl