کاپ قاعدگی یکی از گزینه های خوب و مقرون به صرف رعایت بهداشت در زمان قاعدگی وجود دارد و اگر به تامپون یا نوار بهداشتی شما را حساس می کند ، این محصول می تواند گزینه مناسبی برای شما باشه. برای خرید کاپ قاعدگی لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید که بهترین و مناسب ترین محصول رو برای خودتون انتخاب کنید.آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
 
1. سایز کاپ قاعدگی رو باید درستی تعیین کنید. تنها کاپ های قاعدگی سایز یک بانوانی است که هنوز زایمان طبیعی ندارد و یا زایمان آن را به صورت صزارین مناسب می کند و کاپ قاعدگی شماره 2 را برای خانم هایی که زایمان طبیعی داشته اند ، انتخاب مناسب شما خواهد بود.
 
 
 
2. انواع برندهای خاص در زمینه تولید و فعالیت کافی قانونی برای فعالیت و هرگدام از این مارک های محصولی با ویژگی های خاص تولید می شوند. پس لازمه قبل از خرید ، ویژگی های هر محصول رو به خوبی مطالعه کنید و با سایر برندها و ویژگی های مورد نظر خودتون در صورت داشتن بهترین گزینه در این زمینه نگه دارید.
 
 
 
3. برای اینکه بتونید کاپ قاعدگی را با سایز مناسب انتخاب کنید حداقل 3 تا 4 دوره از این کپ استفاده کنید تا بتونید سایز مناسبی داشته باشید که اگر احساس راحتی می کنید انتخاب کنید و مورد استفاده قرار گیرد. پس اگر بعد از اولین استفاده از کاپ قاعدگی احساس خوشایندی ندارید ، بهتر است کاپ قاعدگی از یک مارک دیگر و با سایز دیگر رو هم امتحان کنید.
 
 
 
4. به طور کلی هر کاپ قاعدگی یک گنجایش مشخص دارد و اگر خونریزی طبیعی داشته باشد ، لازم است هر 10 تا 12 ساعت ، کاپ رو خارج کنید و تخلیه کنید. اما اگر خونریزی شدیدی باید هر 6 ساعت یکبار این کاپ رو تخلیه کنید. بعد از چند دوره استفاده از کاپ قاعدگی ، زمان دقیق تخلیه کاپ رو خود را متوجه شوید که شد!
 
 
 
5. کاپ های قاعدگی یک بار مصرف نیز دارای مدل های مختلفی است. یک نوع از این کپ ها باید بعد از هر بار استفاده و خارج از واژن دور انداخته شود اما مدل دیگر از کپ های قاعدگی یک بار نیز وجود دارد که میتونید در یک دوره بطور کامل استفاده کنید بدتر و بعد از تموم شدن روزهای پریودی ، کاپ قاعدگی رو دور بیاندازید. پس در هنگام خرید کاپ قاعدگی یک بار مصرف به این نکته توجه کنید.
 
 
 
6. کاپ های قاعدگی که قسمت زنگوله ای آن را شکل می دهد و محکم تر است ، برای برخی از خانم ها راحت تر شده است و همچنین احتمال دارد که خون شما از این کپ ها نیز کمتر شود. علاوه بر این در خارج از کاپ های قاعدگی صفت و محکم ، راحت تر از کاپ های نرم وجود دارد اما می تواند در هنگام استفاده ، احساس ناراحتی برای ایجاد شما.
 
 
 
7. کاپ های قاعدگی نرم ، فشار کمتری را به دیواره واژن وارد می کند و برای خانم هایی که مثانه حساسی دارند ، انتخاب مناسب برای بودجه. این کاپ ها در اثر حرکات بدن و تغییر وضعیت بدن ممکن است تغییر کند و تغییر مکان دهندگان و به همین دلیل احتمال دارد که خون شما از این ها بیشتر شود و همچنین از این مدل کاپ ها نیز سخت تر شود.
 
 
 
فنجان پریودی
 
 
 
کاپ قاعدگی برای باکره ها
از انجایی که برای استفاده از کاپ قاعدگی باید آن را وارد کنید ، پس احتمال دارد پرده بکارت وجود داشته باشد. پس اگر به این موضوع اهمیت میدهید و قصد ندارید به بکارت آسیبی وارد شود ، بهتر است که از این محصول استفاده نکنید و به سراغ استفاده از بهداشت پزشکی بروید.
 
حتما میتونید برای اطمینان از این موضوع با پزشک زنان مشورت کنید و با استفاده از پزشک معالج ، تصمیم نهایی خودتون رو برای استفاده از کاپ قاضی بگیرید.
 
 
کاپ قاعدگی لونت
کاپ قاعدگی ، فنجان قاعدگی ، لونت کاپ ، کاپ قاعدگی لونت و ... همگی نام دارند که به طور کلی به کپ قاعدگی اعلام می شود. این ظرف فنجانی شکل دارای دو قسمت قیف مانند و ساقه است که پس از قرار گرفتن در واژن ، خون فاعدگی در آن جمع خواهد شد و اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد و سایز مناسب از آن را تهیه کنید ، به هیچ عنوان خون قاعدگی از آن نشت استفاده کرد و بعد از استفاده نیز احساس ناراحتی نخواهید داشت.
 
ممکن است بعد از هر بار استفاده از کاپ قاعدگی لونت ، این محصول رو با آب سرد و صابون بشویید و ضد عفونی کنید و یا اگر مدت زمان 5 تا 10 دقیقه را بگذارید تا کاملاً استریل شود.
 
 
 
قیمت کاپ قاعدگی
قیمت کاپ قاعدگی با توجه به مارک و سایز ممکن است متفاوت باشد اما این محصول در ایران با قیمت 250 هزار تومان در دسترس است و ممکن است محصول با قیمت نیز وجود داشته باشد.
 
قیمت کاپ قاعدگی در مقایسه با خرید خرید پد بهداشتی یا تامپون برای یک سال ، بسیار مقرون به صرفه است و برای محیط زیست نیز بهتر و مناسب تر خواهد بود. پس اگر در استفاده از محدودیت کاپ قاعدگی و مشکلی استفاده نکنید ، میتونید این محصول رو جایزه کنید انواع بهداشتی و ایجاد حساسیت ، آرزو شدن ، لکه شدن لباس و ... همچنین خلاصه شوید!
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی 
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی