در مورد خط چشم ، خط چشم ژل در مقایسه با گزینه های معمولی خود یک برنده مطمئن است. آنها همه کاره هستند ، کاربرد آنها راحت تر است ، و جلوه ای طبیعی تر به شما می بخشد ، چشم های راکون مخوف. خواه قصد یک چشم گربه بالدار یا ظاهری لطیف را دارید ، نوع ژل خط چشم به شما جلوه ای کاملاً واضح و بدون لکه دار می بخشد. و بله ، تمام روز طول می کشد! این راهنمای مفید شما برای بهترین مژه های ژل موجود در آن است - ما آنهایی را که متناسب با هر نوع بودجه هستند ذکر کرده ایم!

 
بهترین خط چشم ژل هایی که باید امتحان کنید
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی قیمت خط چشم ژل بابی بابی قهوه ای
Smashbox Jet Set Eyeliner ضد آب قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی Fluidline MAC Pro Longwear قیمت
قیمت چک کردن خط چشم ژل Estee Lauder Double Wear Stay In-Place
قیمت بررسی قیمت آستر ضد آب سایه گلدان Tarte Clay
قیمت ژل مداد رنگی مارک جیکوبز (High Jacels Beauty Highliner) با رنگ چشم را بررسی کنید
استودیو Maybelline چشم ماندگار با ژل درام ماندگار قیمت بررسی کنید
قیمت چک لاینر ضد آب Anastasia Beverly Hills Darkside
قیمت بررسی قیمت خط چشم ژل مکانیکی Hourglass 1.5 MM
ژل لوازم آرایشی و بهداشتی NYX Eyeliner و Smudger Check Price
1. خط چشم ژل بلند بابی قهوه ای
 
بابی قهوه ای با ژل طولانی پوشیدن چشم خط چشم Pinit
 
یک اصل اصلی. این خط چشم براق و بلند پوشیدن ، دقت یک لایه مایع را با سهولت فرمول ژل محور ارائه می دهد - همه اینها با 12 ساعت سایش ضد آب ، عرق و رطوبت مناسب است. این در 14 سایه موجود است.
 
طرفداران
 
بسیار رنگی
لباس بلند
لجن نمی کند و محو نمی شود
در 14 سایه خیره کننده می آید
ضدآب
مناسب برای چشم های حساس
منفی
 
گران
شما باید قلم مو را جداگانه خریداری کنید
کمی دشوار است برای حذف
بابی قهوه ای رنگ ژل بلند بپوشید
ژل خط چشم بلند Bobbi Brown در "جوهر سیاه" مورد علاقه فرقه است! این کرم خامه ای ، فوق العاده رنگی است و کاربرد آن بسیار آسان است. شما می توانید با استفاده از این خط چشم با دقت و کمال بسیار ، چه چشم چشم دودی و چه ظرافت روزانه ایجاد کنید. در گلدان شیشه ای با درپوش پیچ با 3 گرم محصول قرار می گیرد و برای استفاده به کمترین مقدار نیاز دارید. این گلدان برای شما پنج ماه خوب دوام خواهد آورد. این لکه ، لکه دار و پایدار باقی نمی ماند و تمام روز را نگه می دارد تا زمانی که آن را با یک پاک کننده آرایشی مبتنی بر روغن پاک کنید. چیز دیگری نیست که بتوانیم درخواست کنیم!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. خط چشم Smashbox Jet Set ضد آب
 
Smashbox Jet Set Eyeliner Waterproof Pinit
هنرمندان آرایش همیشه به دنبال محصولاتی هستند که در مدت زمان کوتاه تأثیر بصری بزرگی را ارائه می دهند. این خط چشم ژل ضد آب و مقاوم در برابر خراش جواب می دهد - سریع و به راحتی می چرخد. نگران نباشید آن را لمس نمی کند و روی پوست لطیف اطراف چشم شما نمی کشد. با استفاده از این محصول می توانید در 60 ثانیه مسطح خطوط ضد لک و چشم دقیقاً مشخص را ایجاد کنید. آماده ، جت ست ، برو!
 
طرفداران
 
به طرز باورنکردنی رنگی است
صاف و به راحتی سر می زند
خطوط را با دقت ایجاد می کند
لباس بلند
ضد آب و ضد لک
بی رحمانه و عاری از پارابن
منفی
 
قیمت در سمت بالاتر است
محصول گلدان ممکن است خیلی زود خشک شود (درب آن را محکم نگه دارید)
Smashbox Jet Set Eyeliner Waterproof Review
اگر خط چشم می خواهید که حتی در تمام طول روز حتی کمی جوانب نمی زنید ، این باند مشکی جت سیاه توسط Smashbox مضراب مقدس شماست. به زیبایی اعمال می شود ، و لازم نیست نگران این حرکت یا لک شدن اطراف درب خود یا خط پایین خط خود باشید. شما با این خط چشم قلم مو نمی گیرید ، اما می توانید از یک قلم مو باریک برای دقت استفاده کنید. همچنین برای لباس های لنز تماسی و افرادی که دارای چشم های حساس هستند مناسب است. بسیار توصیه شده!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. MAC Pro Longwear Fluidline
 
MAC Pro Longwear Fluidline Pinit
فرمول ژل فوق العاده صاف ، Fluidline دقت یک باند مایع با ابریشمی و نرم تر را ارائه می دهد. با یک قلم مو در حرکتی آسان و بدون فشار به حالت خفاش می رود. لباس طولانی تا 16 ساعت و ضد لک. خطوط در یک مجموعه غنی از رنگ ها و به پایان رسید. در 14 سایه موجود است
 
طرفداران
 
لباس بلند
بسیار رنگی
قوام بسیار خامه ای
نرم افزار صاف و آسان
ضد لک و ضد آب
آزمایش چشم
متخصص پوست تست کرد
منفی
 
هیچ متقاضی ارائه نشده است
لازم است درپوش را محکم بعد از هر بار محکم بسته کنید ، یا خطر خشک شدن محصول در گلدان وجود دارد
بررسی MAC Pro Longwear Fluidline
این خط چشم ژل توسط MAC برای افرادی که پلکهای روغنی دارند ، برنده است. قدرت ماندگاری چشمگیر آن باعث می شود که خط چشم شما به چشم بخورد. این رنگدانه بسیار رنگی است و برخلاف لاینر مایع ، کاربرد آن را بسیار بخشنده و آسان می کند! حتماً از یک قلم مو زاویه دار یا کشیده برای دقت استفاده کنید. 14 سایه خیره کننده برای انتخاب وجود دارد ، و با 17 دلار ، این یک معامله سرقت است!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
4- Estee Lauder دو بار بپوشید و حاوی خط چشم ژل بمانید
 
Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Gel Eyeliner Pinit
فرمول ژل بلند. به عنوان یک باند مایع دقیق. سایش 15 ساعته رنگ صاف ابریشمی که تمام روز به طول می انجامد. فرمول مبتنی بر ژل آن هر بار با یک پایان ساتن نرم یک خط دقیق ایجاد می کند. برای یک اثر لکه دار ، قبل از تنظیم مخلوط کنید. قلم مو گنجانده شده است. در دو سایه موجود است
 
طرفداران
 
خوک فوق العاده
مرجع:ثانیکالا