اتو و حالت دهنده مو
بیشتر کسانی که موی مجعد یا فر دارند ، دوست دارند موهای صاف و براق داشته باشند. شما هم اگر جزو این دسته را توصیه می کنید این مقاله را از دست ندهید.
 
ساختار مو از ماده پروتئینی تشکیل شده است که به آن کراتین می گوید. کراتین نوعی پروتئین طبیعی است که ذاتا در موی همه شما وجود دارد. کراتین از زنجیره های طولانی اسیدهای آمینه ایجاد شده است. این ماده در مو ، ناخن و مینای دندان نیز وجود دارد. عامل مشترکی که در مو ، ناخن و دندان وجود دارد استحکام و مقاومت در برابر آن است که به دلیل وجود کراتین در آنها می تواند باشد.اتومو سورکر
 
 
صاف و کراتینه کردن مو
 
اما با وجود تمام راه های مراقبت از مو و جلوگیری از آسیب رساننده ، باز هم عواملی وجود دارد که باعث پایین آمدن کیفیت موها می شود و ظاهرا بد برای موها به وجود من آورد. راه چاره چیست؟ یکی از روشهای درمانی مو و بازگردانی موهای آسیب دیده ، درمان با کراتین است. با پیشرفت تکنولوژی ابزاری کاربردی به نام اتو مو کراتینه برای رساندن کراتین به موهای آسیب دیده و درمان موها وجود دارد.
 
در ادامه این مقاله با نحوه کار اتو مو کراتینه ، انواع آن و ویژگی هایی که نسبت به سایر روش های درمانی بیشتر آشنا می شوند ، بیشتر می شوند.
 
اتو مو کراتینه
 
هدف اصلی اتو مو کراتینه صاف کردن موهای فر و به هم ریخته و تبدیل مو از حالت خشن به موهایی صاف و لطیف است. برای اینکه موهای فر را اجازه دهید صاف کنید ، باید از اتومبیل مناسب استفاده کنید.
 
وقتی موها به سرعت از طریق اتو مو رد می شوند ، در حالی که صاف نگه داشتن آنها می شود ، گرمای شدید باعث می شود که پیوندهای دی سولفید شکسته شود و زنجیرهای کراتینه برای تحریک و تحریک کنند تا موها صاف و براق شوند. . وقتی موها سرد می شوند ، پیوندهای دی سولفید بین کراتین اصلاح می شوند. در نتیجه مو برای مدت طولانی به حالت صاف باقی می ماند.
 
اتو مو کراتینه
 
فواید اتو مو کراتینه چیست؟
 
ارائه پروتئین مورد نیاز مو
سازگاری با انواع مختلف مو
محافظت از سلولهای زیرین مو
درخشان و براق کردن مو
صرفه جویی در وقت
قابل استفاده برای مصرف خانگی و آرایشگاه
سریعترین راه حل برای خلاصه شدن از شر مو خشک و آسیب دیده است
مو را برای مدت زمان لازم تغذیه می کند و بهبود می بخشد
رطوبت لازم مو را تشخیص داده و قفل می کند
کراتینه کردن مو با اتو کراتینه
 
بهترین مارک های اتو مو کراتینه را با قیمت مناسب لیست کنید
 
معایب اتو مو کراتینه چیست؟
 
پس از اتمام کراتین صفحات ، بایستی اتو مو جدیدی بخیرید
اگر به طرز صحیحی اثر نشود اثر آن فوری از بین میرود.
نکاتی که پس از کراتینه کردن باید رعایت کنید
 
سه الی چهار روز پس از کراتینه تراپی ، اجازه نمی دهد خود را بشویید. برای تأثیرگذاری بیشتر بایستی چند روز صبر کنید. در صورت عدم رعایت این مورد ، کراتین در موهای شما میبندد. بهتر است پس از گذشت این مدت و در اولین استحمام از ماسک موهای ویژه مواتی که استفاده می شود استفاده کنید تا شادابی موهایتان دوچندان شود.
 
پس از کراتینه کردن موها ، باید از شامپوهای فاقد سولفات سدیم استفاده کنید. بهتر است از شامپو بچه های فاقد سولفات یا شامپوهای مخصوص موهای کراتینه استفاده کنید. تا سه ماه پس از كراتینه كردن ، از استعمال هر نوع ماده ی آمونیاییك دار روی موهایتان جدا بپرهیزید. از رنگ آمیزی و دکلره کردن موهایتان بعد از کراتینه کردن خودداری کنید.
 
پس از کراتینه کردن ، دو هفته الی یک ماه از رفتن به استخدام بپرهیزید. زیرا کلر موجود در آب استخدام برای موهایتان مضر است. مواد کراتینه شما موجود مقادیری فرمالدئید دارند. پس اگر شما مبتلا به بیماری های تنفسی مثل آسم هستید باید از کراتینه کردن موهایتان بپرهیزید.
قیمت اتومو
 
اتومو مکس
 
اتومو رمینگتون
 
قیمت اتومو مکس
 
خرید اتومو
 
اتومو دوکاره
 
انواع اتومو
 
قیمت اتومو پرومکس
 
قیمت اتومو دوکاره
 
اتومو سورکر
 
اتومو براون
 
اتومو چند کاره
 
قیمت اتومو پرنسلی
 
قیمت اتومو بابلیس
 
اتومو
 
اتومو پرومکس
 
اتومو بابلیس
 
بهترین اتومو
 
اتومو فیلیپس
 
اتومو کراتینه
 
بهترین مارک اتومو
 
اتومو مک
 
اتومو بونیتا
 
اتومو مک استایلر
 
اتومو انزو
 
اتومومسافرتی
 
اتومو مارک بابلیس
 
اتومو لیز
 
اتومو نانو
 
اتومو جانسون
 
اتومو بوش
 
اتومو خوب
 
بهترین برند اتومو
 
اتومو برسی