برای خانم ها ، مو ضروری است و همه می دانند که آرایش موی زیبا یا حالت دهی کامل آن چیزی است که همه آنها می خواهند.
 
اما همانطور که همه می دانند ، هر زنی همیشه کمی از موهای خود ناراضی است. کسانی که موهای مواج دارند دوست دارند آن را فرفری کنند ، آنهایی که موهای صاف دارند آن را مجعد دوست دارند و کسانی که موهای فر دارند آنها را دوست دارند که ظاهری فوق العاده صاف و مستقیم داشته باشند.قیمت اتومو بابلیس
 
 
اما بزرگترین کابوس یک زن در مورد موهایش چیست؟ اثر وز شدن ناخوشایند ، مهار و حذف آن بسیار دشوار است.
 
به همین دلیل ، کسانی که از آن رنج می برند ، تحت درمان های شدید و طولانی مدت قرار می گیرند ، قبل از هر چیز: صاف کردن.
 
اما بیایید با هم دریابیم که چیست و مهمتر از همه ، جوانب مثبت و منفی آن چیست.
 
چه چیزی راست می کند
برای درک صاف کردن موها ، با گراتسیا کاسانلی ، از Grant Parrucchieri صحبت کردیم: "روشهای صاف کردن یا صاف کردن مو شامل دو نوع درمان شیمیایی یا با محصولات طبیعی است. روش اول ، مانند تمام روشهای شیمیایی ، تهاجمی تر از روش دوم است. "
 
به طور دقیق تر ، صاف کردن شیمیایی لایه های گوگرد تشکیل دهنده مو را می شکند ، که سپس با استفاده از عوامل شیمیایی بازسازی می شوند.
 
در عوض ، صاف کردن با محصولات طبیعی کمتر تهاجمی است. بیشترین استفاده از سبک برزیلی است: یک فرایند طبیعی که پایه آن کراتین است ، پروتئین اصلی که مو ، موهای بدن و ناخن ها را تشکیل می دهد.
 
 
هر دو روش درمانی تأثیر غیرقابل مقایسه ای بر روی انواع موها دارند ، حتی موهای فر و مجعد ، بنابراین انجام صاف کردن باعث می شود با صاف کننده های مو ، درمان های ضد موخوره ، محصولات مراقبت و محافظت از سرهای جدا شده و محافظ های حرارتی خداحافظی کنید.
 
اما این درمانهای صاف دارای مزایا و معایب است: اجازه دهید آنها را با هم کشف کنیم!
 
طرفداران
اول از همه ، صاف کردن موهای شیمیایی و طبیعی باعث می شود که هر نوع مویی کاملاً صاف شود ، بنابراین این راه حل عالی برای کسانی است که می خواهند موهای صاف پوکر داشته باشند.
 
علاوه بر این ، موهای شما بلافاصله نرم ، ابریشمی و پر تن می شوند.
 
مزیت دیگر دوام است ، اگرچه ، گراتزیا تصریح می کند ، "تیمار شیمیایی مقاومت بالاتری نسبت به تیمار طبیعی دارد و بنابراین بیشتر طول می کشد".
 
اساساً درمانهای طبیعی حدود 3 ماه طول می کشد اما بستگی زیادی به نوع مو دارد.
 
CONS
همانطور که قبلاً ذکر شد ، صاف کردن شیمیایی دارای چندین جنبه منفی است ، از جمله برخی عوامل مضر برای سلامتی. این به این دلیل است که محصولات مورد استفاده برای انجام آن حاوی فرمالدئید هستند ، ماده ای که اگر از مقادیر خاصی فراتر رود ، برای سلامتی ما مضر است.
 
"انجام صاف کننده شیمیایی روی موهایی که قبلاً درمان شده اند ، رنگ شده اند ، با برجسته یا موهایی که قبلاً با لوسیون یا محصولات دیگر صاف شده اند توصیه نمی شود. بهتر است این کار را فقط روی موهای طبیعی انجام دهید. گرازیا تصریح می کند ، در عوض ، اگر موهای آسیب دیده یا حساس دارید و قبلاً تحت درمان قرار گرفته اید ، صاف کردن با محصولات طبیعی را انجام دهید ، اما توصیه می کند که "برای این نوع درمانها همیشه و فقط به دستان متخصص اعتماد کنید ،" قبل از هر چیز ، خود را در مورد محصولات مورد استفاده و اجزای موجود در آنها به خوبی مطلع کنید. "
 
 
اگر نمی خواهید از درمان های خاصی استفاده کنید ، هیچ چیز بهتر از صاف کننده موهای گاما برای صاف کردن موها وجود ندارد. آنها با مواد ابتکاری و جدیدترین فناوری ساخته شده اند ، نه تنها به شما اجازه می دهند ظاهر زیبایی داشته باشید بلکه سلامت و رفاه موهای خود را نیز بهبود می بخشد. یک مثال؟ Starlight Tourmaline 5D Therapy به شما این امکان را می دهد تا از طریق عملکرد ترکیبی ازن ، یون ها و حرارت مادون قرمز دور ، به یک ظاهر کامل و سریع برسید و از رفاه و حداکثر محافظت در برابر حرارت اطمینان حاصل کنید.
 
ازن یک اثر بازسازی کننده واقعی روی موها دارد ، یون ها روی موها تقویت و تقویت می کنند ، موها را متضاد کرده و به آنها درخشندگی و درخشندگی می بخشد. تورمالین گرمای مادون قرمز دور را منتشر می کند ، که بسیار ظریف است زیرا به مرکز مو نفوذ کرده و از داخل به بیرون پخش می شود و تا حد امکان از کوتیکول محافظت می کند.
 
اگر از خود می پرسید که بهترین صاف کننده های موجود در بازار ، سرامیک ، تیتانیوم و تورمالین کدام هستند: روکش های صاف کننده می توانند به شما در انتخاب راحت ترین و با کیفیت ترین محصولات کمک کنند!
قیمت اتومو
 
اتومو مکس
 
اتومو رمینگتون
 
قیمت اتومو مکس
 
خرید اتومو
 
اتومو دوکاره
 
انواع اتومو
 
قیمت اتومو پرومکس
 
قیمت اتومو دوکاره
 
اتومو سورکر
 
اتومو براون
 
اتومو چند کاره
 
قیمت اتومو پرنسلی
 
قیمت اتومو بابلیس
 
اتومو
 
اتومو پرومکس
 
اتومو بابلیس
 
بهترین اتومو
 
اتومو فیلیپس
 
اتومو کراتینه
 
بهترین مارک اتومو
 
اتومو مک
 
اتومو بونیتا
 
اتومو مک استایلر
 
اتومو انزو
 
اتومومسافرتی
 
اتومو مارک بابلیس
 
اتومو لیز
 
اتومو نانو
 
اتومو جانسون
 
اتومو بوش
 
اتومو خوب
 
بهترین برند اتومو
 
اتومو برسی