چطورکار می کنند؟
کاندوم مردانه
کاندوم زنانه
فواید
هشدارها
کاندوم یک روش پیشگیری از بارداری است که با ایجاد مانع و مسدود کردن مسیری که اسپرم برای بارور کردن تخمک طی می کند ، کار می کند. همچنین از انتقال عفونت های مقاربتی جلوگیری می کند.
 
استفاده از کاندوم می تواند به طور م theثر خطر ابتلا به HIV/AIDS ، سوزاک ، کلامیدیا و سفلیس را کاهش دهد و در برابر زگیل تناسلی و تبخال محافظت می کند.بهترین مارک کاندوم خاردار
 
 
کاندوم زنانه و مردانه وجود دارد و می توان آنها را از لاستیک لاتکس ، پلی اورتان یا پوست بره تهیه کرد. بیشتر از کاندوم مردانه استفاده می شود. گاهی از آن به عنوان "لاستیک" یا "پیشگیری" یاد می شود.
 
اگر کاندوم به درستی استفاده شود ، 98 درصد در پیشگیری از بارداری م effectiveثر است ، اما از آنجا که افراد مرتکب اشتباه می شوند ، در استفاده واقعی از آنها حدود 82 درصد مثر است. به همین دلیل ، به مردم توصیه می شود که از روش دیگری برای جلوگیری از بارداری با کاندوم استفاده کنند.
 
چطورکار می کنند؟
کاندوم در برابر حاملگی ناخواسته و بیماریهای مقاربتی محافظت می کند.
کاندوم یک مانع فیزیکی ایجاد می کند که از رسیدن اسپرم به تخمک جلوگیری می کند. مانع باعث می شود که لقاح و بارداری رخ ندهد.
 
کاندومها عمدتا از لاستیک بسیار نازک یا پلی اورتان هستند و حاوی روان کننده و اسپرم کش هستند که اسپرم را از بین می برد یا به آن آسیب می رساند. اسپرم کش اضافی نیز در اکثر داروخانه ها موجود است.
 
برای استفاده م effectivelyثر از کاندوم ، باید قبل از تماس آلت تناسلی با واژن ، به عبارت دیگر ، قبل از تماس تناسلی پوست به پوست قرار داده شود. این به این دلیل است که اسپرم می تواند قبل از انزال از آلت تناسلی خارج شود.
 
استفاده از کاندوم می تواند شیوع عفونت های مقاربتی (STI) را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. برنامه ریزی والدین پیشنهاد می کند از آنها برای رابطه جنسی واژینال ، دهانی و مقعدی استفاده کنید ، زیرا STI نه تنها از طریق دستگاه تناسلی منتقل می شود.
 
استفاده از کاندوم با نوع دیگری از پیشگیری از بارداری ، مانند قرص های ضد بارداری ، محافظت بیشتری را در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی ارائه می دهد.
 
کاندوم باید قبل از برقراری تماس جنسی به درستی قرار داده شود و بلافاصله پس از انزال با دقت برداشته شود.
 
کاندوم مردانه
کاندوم به طور گسترده در داروخانه ها ، داروخانه ها و مراکز بهداشتی موجود است.
 
قبل از استفاده از کاندوم ، ابتدا باید بررسی کنید که تاریخ انقضای آن تمام نشده است و احساس خشک شدن نمی کند.
 
برای استفاده از کاندوم ، آلت تناسلی باید راست باشد. لامپ کاندوم را بین انگشت و شست نگه دارید ، مطمئن شوید که مسیر درستی است ، به طوری که از آلت تناسلی باز شود. خط الراس پیچ خورده باید از بیرون باشد نه از داخل.
 
با نگه داشتن لامپ در انتها ، مطمئن شوید که هیچ هوایی در داخل آن وجود ندارد. در حالی که هنوز لامپ را در دست دارید ، کاندوم را روی سر آلت تناسلی قرار دهید.
 
کاندوم را به آرامی تا انتهای آلت تناسلی باز کنید. اگر کاندوم باز نمی شود ، احتمالاً به اشتباه در داخل و خارج قرار داده شده است. در این حالت ، کاندوم جدیدی تهیه کنید و دوباره شروع کنید.
 
بلافاصله پس از انزال ، قبل از اینکه نعوظ آلت تناسلی خود را از دست بدهد ، مرد باید از همسر خود خارج شود و کاندوم را در محل خود نگه دارد تا از نشت جلوگیری شود. سپس می تواند کاندوم را به آرامی و به آرامی از آلت تناسلی خارج کرده و مراقب باشد که محتویات آن نریزد.
 
قبل از هرگونه تماس جنسی دیگر ، مرد باید دستان خود را بشوید و از کاندوم جدید استفاده کند ، حتی اگر قصد انزال مجدد ندارد. هرگز سعی نکنید دوباره از کاندوم استفاده کنید.
خرید کاندوم 
 
قیمت کاندوم 
 
خرید کاندوم خوراکی
 
قیمت کاندوم برقی
 
کاندم قیمت 
 
طرز استفاده از کاندوم
 
خرید کاندوم برقی
 
کدام کاندوم بهتره
 
خرید کاندوم عروسکی
 
خرید کاندوم خوراکی
 
کاندوم برقی دیجی کالا
 
خرید کاندوم پرداخت در محل
 
خرید کاندوم دهانی
 
بهترین کاندوم
 
کاندوم دیجی کالا
 
خرید دیلدو از دیجی کالا
 
کاندوم عروسکی
 
خرید کاندوم خاردار
 
قیمت بهترین کاندوم
 
بهترین کاندوم نی نی سایت
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم فضایی
 
بهترین کاندوم دیجی کالا
 
خرید کاندوم
 
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
 
بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت
 
بهترین نوع کاندوم
 
انواع کاندوم و موارد استفاده
 
کاندوم دیجی کالا
 
بهترین مارک کاندوم
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
کاندوم کاپوت
 
بهترین مارک کاندوم نی نی سایت
 
بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت
 
قیمت کاندوم
 
کاندوم دیجی کالا
 
بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری
 
بهترین مارک کاندوم که پاره نشه
 
خرید کاندوم ساگامی
 
بهترین مارک کاندوم نی نی سایت
 
بهترین مارک کاندوم خاردار
 
بهترین مارک کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم تاخیری
 
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
 
بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها