من یک مانیکور ژل خوب را دوست دارم ، به خصوص که می توانم درست در خانه به آن دست یابم. آیا می دانستید که در واقع انواع مختلفی از لاک ناخن ژل وجود دارد؟ یک دوجین را امتحان کردم و آزمایش کردم ، و بیشتر آنها برای تنظیم یک لامپ LED / UV (مانند سالن ها) نیازی ندارند. اینها به من ناخنهای بسیار جلا ، طولانی و براق به من دادند که نمی توانم جلوی تحسین خود را بگیرم! بیایید نگاهی به برخی از بهترین جلا های ناخن ژل در آنجا بیندازیم.

 
بررسی قیمت محصولات
مجموعه قیمت ژل معجزه سالی هانسن بررسی قیمت
ناخن
12 رنگ برتر ناخن ژل که باید امتحان کنید
1. ژل معجزه سالی هانسن
 
ژل معجزه سالی هانسن - ژل ناخن پولیش Pinit
 
طرفداران
 
کاربرد آسان
ماندگار
درست به رنگ
مقاوم در برابر تراشه
آسان برای حذف
منفی
 
بوی قوی
نقد و بررسی ژل معجزه آسلی هانسن
این صیقل های ناخن توسط سالی هانسن مورد علاقه من هستند و بهترین قسمت این است که شما به یک نور ماوراء بنفش برای خشک شدن فرمول احتیاج ندارید. برس مناسب برای نگهداری و استفاده مناسب است. دو هفته خوب تراشه ندارد و درخشش آن طولانی می شود. اینها در بیش از 100 سایه زرق و برق دار هستند که شامل نوتال ها و فلزی های محبوب دیگری است که شما در مارک های دیگر پیدا نمی کنید. آنها قیمت مناسب دارند و برای پول ارزش دارند. من به شدت توصیه می کنم این موارد را برای ژل منی پدی سریع در منزل امتحان کنید!
 
امتیاز: 5/5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
 
 
جلا ناخن ژل -
طرفداران
 
صاف و یکنواخت اعمال می شود
ماندگار
سریع خشک می شود
آسان برای استفاده
آرام روی ناخن های خود بزنید
منفی
 
به یک پالتوی بالا احتیاج دارد
نقد و بررسی لهستانی ناخن Essie Gel
Essie نام تجاری است که هرگز نتوانسته است مرا تحت تأثیر قرار دهد. این یک بطری وینکی سرگرم کننده است و ساقه کاربرد آن نیز پیچ خورده است تا اطمینان حاصل شود که هیچ محصول اضافی برداشت و روی ناخن های شما ریخته نمی شود. دو کت از این لهستانی ، شما را با درخشش و شگفت انگیزی رها می کند و استفاده از Gel Couture Top Coat فقط ظاهر را طولانی تر می کند و احساس می کنید که تازه از سالن خارج شده اید. عامل دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم فرمول رنگدانه آن بسیار مات است - من نمی توانم به اندازه کافی از آن استفاده کنم. اینها در 54 سایه شامل پوشش بالا هستند - شما باید در صورت امکان اینها را بگیرید!
 
امتیاز: 5/5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. لاک 2
 
پولیش های ناخن ژل 
طرفداران
 
کاربرد آسان
ماندگار
سریع خشک می شود
برس کاربردی عالی
رنگ رنگی
منفی
 
تمایل دارد که به راحتی بدون کت بالا تراشه کند
بررسی لاک های بینهایت 2
 فرمول ترکیبی ژل OPI است که دارای یک کرم فوق العاده کرم و مات است که می تواند برای آن بمیرد! من از نوع اولیه و کت بالای این محدوده استفاده کردم ، و باید بگویم که از نتیجه خیلی خوشحال شدم. همچنین به من حدود 12 روز زمان سایش داده است که بسیار عالی است. این کار ساده است ، قلم مو اعمال کننده باور نکردنی است ، و دو کت به شما یک انتهای کاملاً مات می بخشد. همچنین ، شما باید انتخاب گسترده ای از رنگ ها را داشته باشید - پاستیل ، فلز ، برهنگی - شما آن را نامگذاری می کنید!
 
امتیاز: 4.9 / 5
 
[بخوانید: 25 بهترین جلا ناخن برهنه]
 
بازگشت به TOC
 
4. CND Shellac لهستانی
 
 
طرفداران
 
رنگ رنگی
ماندگار
پایان بسیار براق
مقاوم در برابر تراشه
منفی
 
برای درمان (خشک) نیاز به نور ماوراء بنفش یا LED دارد
 
اگر شما می خواهید یک اتمام فوق العاده حرفه ای در خانه داشته باشید و اتفاق می افتد که دارای یک چراغ LED هستید (می توانید این موارد را از Sephora خریداری کنید) ، CND Shellac Power Polish گزینه عالی است. بیش از دو هفته طول می کشد بدون اینکه تراشیده شود و یا درخشش خود را از دست ندهد - که بسیار چشمگیر بود! همچنین برای به دست آوردن مناسب شما باید از همان مارک کت بالا استفاده کنید ، و ماندگاری آن بسیار خوب خواهد بود. همچنین ، این برندی است که سالن های زیادی از آن استفاده می کنند ، و اگر می خواهید هر بار از زحمت ضربه زدن به سالن جلوگیری کنید ، این موارد عالی است که باید امتحان کنید!
 
امتیاز: 4.9 / 5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
5. ناخن وار ژل اثر ناخن لهستانی
 
جلا ناخن ژل - ناخن وار ژل اثر ناخن لهستانی Pinit
طرفداران
 
صاف و یکنواخت اعمال می شود
یک اثر ژل لوله کشی ارائه می دهد
پایان بسیار براق
به لامپ UV احتیاج ندارد
به راحتی قابل برداشتن است
ناخن وار ژل اثر ناخن بررسی لهستانی
این یکی از محبوب ترین مارک های لاک ناخن ژل در بازار است ، و در واقع براق مانند شما که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید - بدون نیاز به درمان پولیش با لامپ UV. من رنگدانه رنگ را دوست داشتم ، که بدون لرزش و کشیدن صاف اعمال می شود. قلم مو گسترده ای است و بستر ناخن را می پوشاند و فقط در دو نوار چسبندگی به شما می دهد. تراشه ندارد و پولیش بیش از ده روز دوام می آورد. من همچنین از طیف گسترده ای از رنگ هایی که این برند ارائه می دهد ، هیجان زده ام. باید امتحان کنید!
 
امتیاز: 4.8 / 5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
 
طرفداران
 
فراهم می کند