ناخن ناخن لوازم جانبی است که در مورد شخصیت شما اظهارات اساسی می کند. و یادگیری چگونگی انتخاب رنگ برای صاف تر کردن پوست شما ضروری است. آیا می دانید رنگ لاک ناخن شما نحوه نگاه دستان شما را کاملاً تغییر می دهد؟ برخی از رنگ ها بر روی پوست زیتون خیره کننده به نظر می رسند ، در حالی که سایر رنگ ها برای برنزه کردن ، نور و رنگ های متوسط ​​پوست بهتر کار می کنند. این ایده خوبی است که با رنگ هایی مطابقت داشته باشید که با تن پوست شما مطابقت دارند. اگر به دنبال رنگ مناسب لاک ناخن برای شما هستید ، در اینجا یک راهنمای جامع برای کمک به شما وجود دارد.

 
بررسی قیمت محصولات
ناخن درخشش بی نهایت O.P.I لهستانی در چک قیمت
قیمت ژل معجزه سالی هانسن در بررسی موج قیمت 
قیمت O.P.I به قیمت بی نهایت و چک-آبی چک کنید
قیمت لعاب چین در آفتاب یک هلو
قیمت دبورا لیپمن در هلو و بررسی قیمت کرم
Zoya In Paz بررسی قیمت
ناخن Revlon هسته در نارنگی بررسی کنید
نکات: نحوه انتخاب رنگ های لهستانی ناخن برای تن های مختلف پوست
ما نمی گویم شما کاملاً برای تکمیل چهره خود باید به مجموعه خاصی از رنگ ها بچسبید. با این حال ، رنگ های خاص به شما کمک می کند تا بهترین چیزهایی را که کسب کرده اید از بین ببرید و همچنین باعث می شود دستان شما جوان تر به نظر برسند. حالا ، چه کسی این را نمی خواهد؟
 
 
زیتون تا تن پوست متوسط
خوش شانس برای شما ، چهره شما می تواند تقریباً هر چیز بی عیب و نقص را به همراه داشته باشد ، به استثنای رنگ های طلایی و زنگ زدگی. تن پوست متوسط ​​از زیتون تا براق برنز متفاوت است. به جای آن ، شراب تیره و شراب ، بلوز ، بنفش ، گلدان و برهنگی را امتحان کنید.
 
تن های برنزه پوست
چیزی شبیه به برنزه تازه نیست ، بله؟ با پوشیدن سایه هایی مانند فوسی ، آبی خشخاش ، نارنجی و قرمز آن را تقویت کرده و برنزه تابستان خود را برجسته کنید. اگر ریحانا می تواند لاستیک ناخن سبز نئون را بکشد ، پس می توانید!
 
تن های روشن پوست
همه شما خانمهایی که دارای رنگ های پوستی سبک تر هستند ، باید رنگ قرمز ، پاستیل ، هلو و سایه های بنفش را امتحان کنید. بله ، رنگهای تیره شگفت انگیز هستند ، اما گاهی اوقات ، سایه های بسیار تیره می توانند دستان شما را به دنبال شبح و گوت مانند کنند. اما اگر ظاهر خون آشام را حفر می کنید ، چرا نه؟
 
حال ، اجازه دهید جزئیات را بررسی کنیم!
 
ناخن های لهستانی رنگ برای زیتون یا سایزهای متوسط ​​پوست
1. بورگوندی
یک لاک ناخن بورگوندی خوب یک رنگ جادویی برای پاییز یا زمستان است. سایه های غنی که به یک لیوان شراب قرمز شباهت دارد ، این رنگ پوست را به خوبی تکمیل می کند. با لحن پوستی زیتون خود ، هرگز نمی توانید با سایه های تیره تر مانند نارنگی ، آلو یا قرمز عمیق اشتباه بگیرید.
 
بهترین ماسک های ناخن در بورگوندی برای زیتون تا تن های متوسط ​​پوست
 
O.P.I بی نهایت ناخن لهستانی لهستانی به چوب بورگوندی های شما
 
O.P.I بی نهایت ناخن لهستانی لهستانی در چوب بورگوندی های شما 
مرور
این لاک ناخن از محدوده  2 یک سایه روشن و بنفش عمیق بنفش ، رنگ قرمز تیره و روشن است. برای رسیدن به یک پایان مات به دو کت نیاز دارید. ما دوست داریم کاربرد این فرمول بسیار ساده باشد و به یک سالن حرفه ای مانند پایان برسیم. این مناسب برای ماه های سردتر سال است.
 
مرور
این سایه از Essie به بهترین شکل به عنوان یک آلو گرم ، غنی ، خامه ای عمیق توصیف می شود. این یک رنگ پر جنب و جوش تر از خانواده بوروندی است و یک رنگ کلاسیک برای زمستان ، بهار ، تابستان و پاییز است. این فرمول عالی است که به شما بدون برنامه رگه می دهد. برای یک رنگ مات می توانید با دو یا سه کت وارد شوید. اگر می خواهید دستانتان جسورانه و پیشرفته به نظر برسد ، به آن ضربه بزنید.
 
 
 
2. آبی
سایه های آبی به رنگ های زیتون و پوست های متوسط ​​باورنکردنی به نظر می رسند. در حالی که یک رنگ آبی خوب با رنگ چوبی گزینه عالی است ، چیزی شبیه به رنگ آبی شدید آبی نیست. رنگدانه در چنین سایه هایی به آنها کمک می کند تا واقعاً در مقابل پوست شما بایستند. لاک ناخن آبی نه تنها سرگرم کننده و جوان به نظر می رسد ، بلکه همچنین یک انتخاب جسورانه است.
 
بهترین جلا دادن ناخن به رنگ آبی برای زیتون تا تن های متوسط ​​پوست
 
ژل معجزه سالی هانسن در موج جزر و مد
 
ژلی معجزه سالی هانسن در جزر و مد موج Pinit
مرور
 آبی کبالت خیره کننده و روشن است و صدای بلندی مناسب دارد. این لاک ناخن از سالی هانسن دارای بافت ضخیم و خامه ای است که باعث می شود کاربرد آن راحت شود. دو کت شما را با انتهای مات ترک می کند و برس آن به شما کاربرد بدون رگه می دهد. به گفته سالی هانسن ، خشک شدن آن کمی طولانی تر طول می کشد و بهتر است در طول روز استفاده شود زیرا اشعه ماوراء بنفش خورشید به خشک شدن سریعتر کمک می کند. قطعاً به این رنگ یک عکس بدهید!
 
مرور
این رنگ سبز پاستلی از O.P.I تضمین شده است تا به شما تعارفاتی بپردازد. این رنگ رنگی مناسب ناخن ناخن آبی برای رنگ های متوسط ​​و زیتونی پوست است که می توانید در بهار یا تابستان بپوشید. فرمول استثنایی است زیرا نه تنها کاربرد راحت را به شما می دهد بلکه شما را با یک درخشندگی بالا و براق که ماندگار است ، به شما رها می کند.
 
 
 
3. هلو-صورتی
همه شما خانمهایی که دارای تن پوست زیتون متوسط ​​و زیتونی هستند ، رنگ صورتی هلویی به نظر می رسد به خصوص تملق به پوست شما. برای این تابستان ، به دنبال رنگ هایی باشید که در عین حال رنگی و براق نیستند. رنگ هایی مانند مرجان ، هلو و صورتی گل رز قسمتهای برابر و شیرین و سکسی هستند!
 
بهترین جلا دادن ناخن به رنگ صورتی هلو به رنگ زیتون تا متوسط ​​پوست