x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

سشوارها گران هستند - در اینجا نحوه اطمینان از خرج نکردن هزینه های خود آورده شده است

انتخاب سشوار جدید بی شباهت به خرید یک تشک یا یک سری ظروف جدید نیست. همه آنها کالاهای گران قیمت هستند که سالهای آینده هر روز از آنها استفاده خواهید کرد. مانند این خریدهای مهم دیگر ، در جستجوی بهترین سشوار برای شما سهم مخاطب می تواند کاملاً زیاد باشد. برای اینکه قبل از خرید چنین کالاهای اساسی مطلع شوید ، مهم است که نوع مو و چند ویژگی کلیدی سشوار را در نظر بگیرید.قیمت سشوار
 
 
ویژگی هایی مانند پیوست و تنظیمات سرعت مهم هستند ، اما لانا گرند آرایشگر مستقر در لس آنجلس می گوید مهمتر از همه ، قدرت خشک کن مهمترین ویژگی است. او می گوید: "وات و نوع مو باید اولین قدم برای انتخاب سشوار شما باشد." "وات بالاتر قدرت بیشتری را فراهم می کند ، امکان خشک شدن سریع مو را فراهم می کند. آنها برای انواع موهای معمولی ، ضخیم یا دارای بافت عالی هستند - یا افرادی که زمان محدودی روی دست دارند. موهای خوب با خشک کن های با ولتاژ پایین بسیار عالی عمل می کنند. "
 
در زیر همه مواردی است که شما باید به دنبال بهترین سشوار خود باشید. ما برای شروع کار در جستجوی خود ، حتی چند مورد از موارد دلخواه خود را برجسته کرده ایم.
 
در سشوار به دنبال چه چیزی باشید؟
تعدادی اصطلاح مهم وجود دارد که شما باید قبل از غواصی در انتخاب محصولات با آنها آشنا شوید. مهمترین آنها اتصالات ، تنظیمات گرما و سرعت ، وات ، طول سیم و فناوری یونی است. اهمیت هر یک از آنها بسته به نوع مو و سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد همه این ویژگی های تعیین کننده در زیر:
 
پیوست ها: پیوست هایی مانند پخش کننده ها و متمرکز کننده ها می توانند از سشوارها اضافه یا خارج شوند تا به ظاهر خاص کمک کنند.
 
پخش کننده ها: اگر قبلاً پیوست پخش کننده را ندیده اید ، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. آنها به اشکال مختلف وجود دارند ، اما متداول ترین آنها یک دیفیوزر مسطح است. به نوعی شبیه بشقابی است که شاخه هایی از آن بیرون می زند. وقتی به نازل سشوار متصل می شود ، پخش کننده جریان هوا پراکنده ایجاد می کند ، که برای افرادی که موهای فر دارند بسیار مهم است. جریان هوای کمتر متمرکز به سالم نگه داشتن الگوی موج مو کمک می کند. گرند می گوید: "برای جلوگیری از ایجاد موخوره از پخش کننده ها در حرارت متوسط ​​استفاده کنید." "و سعی کنید قبل از استفاده از حرارت ، به جای موس یا ژل ، نرم کننده اضافه کنید. این کمک می کند تا تعریف و رطوبت ایجاد شود ، موها نرم و بدون وز می شوند. "
 
غلظت دهنده ها: غلظت دهنده ها اساساً دقیقاً مخالف پخش کننده ها هستند. آنها همچنین به نازل سشوار متصل می شوند اما دارای یک دهانه تخت و باریک هستند و جریان هوایی فوق العاده هدفمند ایجاد می کنند. اگر به دنبال دستیابی به سطح سالن در خانه هستید ، این یک ابزار ایده آل برای جفت شدن با برس دور است. از آنجا که غلظت دهنده ها با گرم کردن بخشهای کوچک مو به طور هم زمان کار می کنند ، بهتر است قبل از استفاده از این ضمیمه ، موهای خود را تا حدی خشک کنید تا از آسیب گرما جلوگیری کنید.
 
تنظیمات گرما و سرعت: انواع مختلف مو به سطوح مختلف گرما و سرعت نیاز دارند. به عنوان مثال ، افرادی که موهای فر ، موهای ظریف یا موهای آسیب دیده دارند تقریباً همیشه باید از حرارت و سرعت کمتری استفاده کنند ، در حالی که افرادی که موهایشان ضخیم یا ضخیم است احتمالاً به تنظیم سرعت و حرارت بالاتری نیاز دارند. همچنین ، قدرت آن دکمه شگفت انگیز شات سرد را دست کم نگیرید. موها هنگام خنک شدن حالت می گیرند ، بنابراین با انفجار موها با هوای سرد می توانید مدل خود را در جای خود قفل کنید.
 
Ionic: زمان یک درس سریع علمی: سشوارهای یونی با انتقال یونهای منفی به موها کار می کنند. یونهای منفی باعث جذب یونهای مثبت در آب می شوند. این باعث می شود که مولکول های آب به ذرات کوچکتر تقسیم شوند که یا تبخیر می شوند یا به ساقه مو نفوذ می کنند (سلام ، رطوبت). به طور کلی ، این باعث می شود که زمان خشک شدن کوتاه تر باشد و زمان خشک شدن کوتاه به معنای موهای سالم و بدون وز است. برد - برد!
 
طول بند ناف: طول بند ناف ممکن است اولین چیزی باشد که هنگام جستجوی سشوار در نظر می گیرید ، اما همچنین نباید فراموش شود. اکثر سشوارها از طنابی استفاده می کنند که طول آن حداقل چند فوت است. اما حتماً در نظر بگیرید که خروجی مورد نظر شما از آینه چقدر فاصله دارد. آیا به یک سشوار با طناب اضافی نیاز دارید تا خشک کن را به راحتی در اطراف سر حرکت دهید و هنوز خود را ببینید؟
 
وات: توان رنگر مو مربوط به قدرت موتور آن است. به زبان ساده ، رنگ کننده های با توان بالا موهای مرطوب را سریعتر خشک می کنند. یک وات پایه برای جستجو 1500 وات یا بالاتر است. کسانی که موهایشان ضخیم است می خواهند به دنبال چیزی نزدیک به 1800 یا 2000 باشند. سشوارهای کم ولتاژ معمولاً قیمت کمتری دارند اما به خاطر داشته باشید که باید مرتباً آنها را تعویض کنید. گرند می گوید: "سشوارهای با توان 1800 تا 3000 به سرعت نمی سوزند." "آنها همچنین مقدار نسبتاً بیشتری از باد را به نسبت گرما امکان پذیر می کنند ، بنابراین شما موهای خود را فقط با گرما تاول نمی زنید."
خرید سشوار
 
قیمت سشوار
 
قیمت سشوار مکس
 
قیمت سشوار فیلیپس
 
بهترین مارک سشوار
 
قیمت سشوار پرومکس
 
سشوار رمینگتون
 
انواع سشوار
 
سشوار پاناسونیک
 
سشوار سایونا
 
پرفروش ترین سشوار
 
قیمت سشوار جانسون
 
قیمت سشوار چرخشی
 
قیمت سشوار پاناسونیک
 
بهترین سشوار
 
قیمت سشوار ارزان
 
قیمت سشوار براون
 
سشوار چرخشی رمینگتون
 
قیمت سشوار فیلیپس 8000 وات
 
قیمت سشوار بوش
 
سشوار مک استایلر
 
قیمت سشوار مکس 2200
 
سشوار موزر
 
قیمت سشوار پرنسلی
 
بهترین مدل سشوار پرومکس
 
قیمت سشوار پرومکس ۲۴۰۰ وات
 
سشوار خوب چه مارکی
 
سشوار مک
 
راهنمای خرید سشوار
 
سشوار خوب چه مارکیه
 
خرید سشوار پرومکس
 
سشوار مسافرتی فیلیپس
 
قیمت سشوار بابلیس
 
بهترین مارک سشوار چرخشی
 
قیمت سشوار چرخشی بابلیس
 
پایه سشوار رومیزی
 
سشوار خوب
 
بهترین برند سشوار
 
سشوار پاناسونیک 7000

 

 

 

مزایا و معایب کاندوم و انواع آن

کاندوم تنها روش پیشگیری از بارداری است که هم چنین از بارداری جلوگیری می کند و هم از شما در برابر بیماری های مقابله با محافظت می کند. ولی آیا شما انواع مختلف و حتی مردانه و زنانه دارید؟
 
پیش مقاله در مقاله آشنایی با كاندوم به عنوان ابزار پیشگیری از ایدز و سایر بیماری های آمیزشی برای بررسی نكات كلیدی در ویژگی كاندوم پرداخت. در ادامه این مطلب خواستار مزایا و مضرات كاندوم را بررسی كنیم و سپس به معرفی چند نوع كاندوم مختلف بپردازیم.وسایل های جنسی
 
 
کاندوم یا کاپوت ، پوششی کشسان و ارتجاعی است که از تماس فیزیکی حین رابطه جنسی لازم است و در دسته بندی محصولات بهداشتی جنسی قرار می گیرد. کاندوم ابزاری برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مختلف مقابله با انواع مختلف است. در صورت استفاده از صحیح از کاندوم تا 95 درصد از بارداری ناخواسته ، ایدز ، هپاتیت C و سایر بیماری های مقدماتی باعث می شود.
 
کاندوم ها به دو دسته کلی کاندوم زنانه و مردانه تقسیم بندی شده و باعث می شود کاندوم مردانه بیش از کاندوم زنانه مورد استفاده قرار گیرد. کاندوم مردانه باز هم تنوع دارد که دلیل آن رضایت است و لذت بردن بیشتر از زمان رابطه جنسی است.
 
راههای مختلفی برای پیشگیری از بارداری وجود دارد ، برخی از این راهها فقط از بارداری پیشگیری نمی کند ، بلکه جلوی ابتلا به بیماریهای مقاربتی را نیز می گیرد. اما آیا شما از انواع آن به صورت موقت خرید کاندوم اطلاعات کافی دارید که چیزی را که برای شما مناسب است خریداری کنید؟
 
 
 
مقایسه کاندوم مردانه و زنانه:
 
از انواع كاندوم به كاندوم مردانه كه روي آلت جنسي كشيده است و كاندوم زنانه كه در داخل واژن قرار مي گيرد نام برد. با استفاده از روش قرار دادن آن متفاوت است ، اما هردو از تماس مستقیم آلت تناسلی مردانه با واژن زن استفاده می کند.
 
اگر زن استفاده شود ، اگر 95٪ تأثیر بگذارد و اگر به طور صحیح استفاده کند ، این نتیجه را 79 کاهش می دهد. این کاندوم به این دلیل که سخت در واژن قرار می گیرد و قیمت گرانی هم دارد ، نسبت به کاندوم های مردانه روج کمتری دارد.
 
با استفاده درست از كاندوميرد مردانه ، هنگام مقايسه جنسي ، 98 مورد تحت تاثير قرار گرفت. به این معنی که وقتی از کاندوم به عنوان پیشگیری از بارداری استفاده می شود ، در سال فقط دو مورد احتمال دارد بارداری وجود داشته باشد.
وسایل جنسی
 
لوازم جنسی
 
محصولات جنسی
 
وسایل فانتزی زناشویی
 
وسایل سکس
 
فروشگاه لوازم جنسی
آمیزشی وسایل فانتزی زناشویی
 
وسایل سکسی
 
لوازم سکسی
 
وسایل زناشویی مردانه
 
پک زناشویی
 
لوازم سکسی
 
محصولات زناشوی
 
خرید لوازم جنسی
 
محصولات آميزشي
 
محصولات ویژه خانمها
 
فروشگاه لوازم جنسی
 
لوازم زناشویی
 
خرید محصولات جنسی
 
خرید محصولات زناشویی اصل
 
فروش محصولات زناشویی در تهران
 
خرید وسایل جنسی
 
محصولات زناشویی بانه
 
محصولات فانتزی زناشویی
 
فروش لوازم جنسی
 
فروشگاه لوازم زناشویی
 
جدیدترین محصولات زناشویی
 
فروشگاه محصولات زناشویی
 
فروش محصولات جنسی
 
فروشگاه جنسی
 
فروشگاه محصولات جنسی
 
وسایل زناشویی
 
فروشگاه مجاز محصولات زناشویی
 
محصولات سکسی
 
فروش وسایل جنسی
 
خرید محصولات زناشویی
 
فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور
 
فروش لوازم زناشویی
 
فروشگاه وسایل جنسی
 
وسایل تحریک زن
 
خرید لوازم سکسی
 
لوازم مورد نیاز زناشویی
 
خرید ابزار جنسی
 
فروشگاه زناشویی
 
خرید لوازم زناشویی
 
فروش لوازم سکسی
 
انواع وسایل جنسی
 
فروش محصولات زناشویی
 
ابزار های جنسی
 
خرید وسایل زناشویی
 
وسایل مورد نیاز رابطه زناشویی
 
کالای جنسی
لوازم زناشویی تهران
 
فروشگاه مجاز محصولات زناشویی در مشهد
 
ویژه آقایان محصولات جدید
 
لوازم جنسي
 
فروش الات تناسلی مردانه
 
خرید ویبراتور نقطه جی
 
وسایل زناشویی جدید
 
وسايل جنسي
 
وسیله جنسی
 
محصولات جنسي
 
لوازم‌جنسی
 
فروش ابزار جنسی
 
وسایل زناشویی چیست
 
وسایل رابطه جنسی
 
انواع لوازم جنسی
محصولات سکس
 
وسایل آمیزشی
 
محصولات زناشویی مشهد
 
وسایل کمک جنسی
 
وسایل جنسی زنانه
 
ابزار الات جنسی
 
وسیله های جنسی
 
فروشگاه زناشویی شاپرک
 
فروشگاه لوازم زناشویی مشهد
 
عکس وسایل جنسی
 
محصولات جنسی آقایان
 
تجهیزات جنسی
 
وسایل های جنسی
 
خرید ابزار زناشویی
 
دستگاه های جنسی
 
فروشگاه ابزار جنسی
 
وسایل جنسی مرد
 
فروش تاب زناشویی
لوازم جنسی زنانه
 
ابزار زناشویی
 
محصولات بهداشتی زناشویی
 
محصولات زناشویی تهران
 
لوازم بهداشتی زناشویی
 
خرید اینترنتی محصولات جنسی
 
سفارش محصولات جنسی
 
فروش محصولات سکسی
 
محصولات بهداشت جنسی
وسایل جنسی مردانه
قیمت لوازم جنسی
 
وسایل جنسی زنان
 
لوازم بهداشتی جنسی
 
فروش وسایل زناشویی
 
عکس وسایل سکسی
 
پکیج محصولات زناشویی
 
خرید تاس فانتزی زناشویی
 
فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی
 
خرید محصولات سکسی
 
خرید محرمانه محصولات زناشویی
 
انواع محصولات جنسی
 
محصولات جنسی بانوان
 
فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی
 
لوازم جنسی مردانه
 
لوازم زناشویی مشهد
 
اسم وسایل جنسی
 
خریدلوازم جنسی
 
لوازم رابطه جنسی
دیلوید
 
محصول جنسی

 

 

 

نحوه خارج ازکردن کاپ قاعدگی

شما مجبورید کاپ قاعدگی را بین ۶ تا ۱۲ ساعت در بدن نگه دارید. این یعنی در طول شب هم باید از آن استفاده کنی ؛ اما اگر بیشتر از ۱۲ ساعت آن را در بدن نگه ندارید و اگر زودتر شود ، باید زودتر از آن خارج شود.
 
برای بیرون آوردن کاپ قاعدگی مراحل زیر را انجام دهید:
 
دستانتان را خوب بشویید ؛
انگشت اشاره کنید و شستتان را وارد کنید واژن کنید. دنبالۀ کاپ را به بهرامی بکشید تا به بدنۀ اصلی آن برسید ؛
بدنه را به فشار آرامی فشار دهید تا از دهانه رحم آزاد شود. پس آن را پایین بکشید تا کاپ بیرون بیاید ؛
وقتی کاپ بیرون آمد ، آن را در دستشویی خالی کنید.کاپهای قاعدگی
 
مراقبت های بعدی بعد از بیرونآوردن
اگر یک بار دیگر از کاپ قاعدگی استفاده کنید ، باید آن را خوب بشویید. حداقل باید روزی دو بار کاپ را خالی کنید. کاپید قاعدگیِ چندبارمصرف مقاوم شده و از 6 ماه تا 10 سال قابل قبول است. بعد از یک بار استفاده از دور بیندازید ، یک بار دیگر بار دیگر کاپ کنید.
 
حتما بخوانید: بهداشت واژن و ۱۲ نکته مهم درباره آن که هر زنی باید بداند
مزایای کاپ قاعدگی چیست؟
مزایای کاپ قاعدگی چیست؟
 
دوستدار محیط زیست و مقرون بهبه صرفه است
کاپ قاعدگیِ چندبارآمصرف را تا 10 سال استفاده کنید. این یعنی تولید زباله و هزینۀ کم. البته این درمورد کاپیسی قاعدگی یکبارمصرف صدق نمی تواند کند.
 
اگر آن را تا ۱۲ ساعت نگه دارید
تامپون باید پس از ۴ تا ۸ ساعت تعویض کنید ، اما کپی کنید اگر شما در بدن خود بمانید همچنان ادامه دارد. به همین دلیل ، برای استفاده در طول شب مناسب. وقتی آن را به بهرستی در واژن جاذبه کردید ، دیگر از نوار بهداشتی یا پد روزانه نیازی ندارید.
 
گنجایش دارد
هر کاپ قاعدگی خواست حدود ۳۰ میلی لیتر میانه رو در خود نگه دارد که اگر دو برابر مقدماتی باشد که تامپون یا نوار بهداشتی فوق العاده جذاب می تواند جذب کند. این برای روزهایی که خونریزی شدید شما را مطمئن می کند فراموش نکنید.
 
بو را حداقل استفاده
خون قاعدگی وقتی در معرض هوا قرار می گیرد بوی بد تولید شود ؛ اما این کاپیون ها در مقابل هوا نفوذناپذیرند و در نتیجه بوی بد تولید نمی شود.
 
ایمن‌تر است
استفاده از تامپون ممکن است باعث نوعی عفونت بهنام سندروم شوک سمی بشود ؛ اما چون کاپ قاعدگی خون را جمع می کند و آن را جذب نمی کند ، ممکن است این نوع عفونت وجود نداشته باشد.
 
پرفروشِترین انواع کاپ قاعدگی را ببینید
سالم‌تر است
در کاپیتان قاضی از مواد شیمیایی که در تامپون و نوار بهداشتی استفاده کنید (مانند سفیدکننده و دیوکسین) استفاده نمی شود. طبق نظر سازمان جهانی بهداشت ، اگر از دیوکسین استفاده کنید ممکن است سلطان باشد ؛ پس استفاده از فنجان قاعدگی سالم از ترامپون و نوار بهداشتی است. همچنین چون کاپ قاعدگی واژن را خشک نمی کند ، از شدت عفونت ها نیز لازم است.
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی 
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

 

 

درمان زگیل تناسلی

 درمان زگیل تناسلی

 
درمان زگیل تناسلی به شکل زگیل ، تعداد و مکان آنها بستگی دارد.
هدف درمان برداشتن زگیل مشخص است. میزان تأثیرگذاری و موفقیت درمان متغیر است و به اندازه و نوع زگیل ، روش درمان و تأثیر سیستم ایمنی در مقابله با ویروس بستگی دارد.
بعضي اوقات نيازي كه درمان شود يا خود را ترجيح كند كه تحت درمان قرار گرفت. بااین حال اکثر زگیل های پس از شروع درمان به سرعت از بین بردن. زگیل تناسلی عامل ویروسی دارد و باکتری منشأ آن نیست ، اگر آنتی بیوتیک کاربردی باشد در معالجه آن ندارد.اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی
 
 
روش های درمان زگیل تناسلی به شرح زیر است:
 
استعمال پماد یا مایع روی زگیل به مدت چند روز در هفته. بیمار ارزشاً خود را این کار را در خانه انجام داد. طول دوره این هفته موضوعات درمانی است.
کرایوتراپی: زگیل تناسلی هر یک تا دو هفته یک بار با نیتروژن میانه فریز یا منجمد باید
گرما (الکتروکوتری) یا سوزاندن زگیل: این درمان به بیهوسی موضوعی نیاز دارد
درمان با لیزر: این روش تحت عنوان بیهوشی موضعی انجام می شود.
جراحی: ناحیه درمان قبل از شروع جراحی بیهوش
 
زگیل تناسلی بعضاً به سرعت محو می شود ، اما برخی دیگر از مقاومتهای زوم است و باید چندین بار تکرار شود تا زگیل را از بین برد. با استفاده از تأثیرگذاری در درمان ، گاهی اوقات است که باید صبر داشته باشد.
شواهد بیانگر این نکته است که سیگاری ها را به خوبی غیرسیگاری ها می کند تا درمان کند نشان نمی دهد. اگر درمان اول موفقیت آمیز باشد ، درمان دیگری یا ترکیبی از درمان امتحان شود. احتمال عود کردن زگیل نیز وجود دارد.
 
استفاده از صابون عطری ، روغن حمام ، کف حمام ، کرم و لوسیون تا زمان اتمام درمان ممنوع است ، زیرا این فراورده های پوستی را تحریک می کند.
بیمار موظف است که پزشک را بارداری می کند یا احتمال دارد بارداری کند ، چون حاملگی را انتخاب می کند و باعث می شود که درمان شود.
فراورده های مخصوص درمان زگیل که در داروخانه ها برای فروش خریدار برای زگیل تناسلی مناسب نیست.
 
پیشگیری از زگیل تناسلی
 
احتمال دارد که زگیل تناسلی یا سایر عفونت های منتقله جنسی از راه برقراری رابطه جنسی با فردی منتقل شود که به بیماری مبتلا شود ، اما هیچ علائمی ندارد.
با رعایت توصیه های متخصص شما برای ایجاد زگیل تناسلی و اکثر عفونت های قابل انتقال از راه ارتباط جنسی مانند HIV ، کلامیدیا و سوزاک استفاده کرد. همچنین اگر به این گروه از عفونت های مبتلا باشید ، این توصیه ها را از سرایت عفونت به همسران انجام می دهید.
پماد برای درمان زگیل تناسلی
 
درمان همیشگی زگیل تناسلی
 
قرص درمان زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی با واجبی
 
درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب
 
متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی با سیر
 
زگیل تناسلی مردان
 
درمان قطعی زگیل تناسلی
 
عکس واضح از زگیل تناسلی مردان
 
زگیل تناسلی خفیف
 
زگیل تناسلی در دختر مجرد
 
تشخیص زگیل تناسلی با سرکه
 
آنژیوکراتوم تناسلی
 
تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی
 
درمان قطعی زگیل تناسلی
 
راه انتقال زگیل تناسلی
 
پماد برای درمان زگیل تناسلی
 
پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی
 
قرص درمان زگیل تناسلی
 
اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی
 
عنبر نسارا و زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی با واجبی
 
تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی
 
لیزر زگیل تناسلی
 
درمان زگیل تناسلی 
 
عکس زگیل تناسلی 
 
درمان زگیل 
 
زگیل تناسلی در مردان 
 
زگیل تناسلی در زنان 
 
زگیل تناسلی 
 
زگیل تناسلی زنان 
 
زگیل 
 
درمان قطعی زگیل تناسلی 
 
زگیل آلت تناسلی 
 
زگیل تناسلی چیست ؟
 
علائم زگیل تناسلی 
 
زگیل مقعدی 
 
شکل ظاهری ظاهری زگیل تناسلی 
 
بیماری hpv چیست ؟

 

 

ایجاد درد و خارش در ناحیه فولیکول مو

کرم ضد ضد آفتاب قادر لک و خارش روی پوست ایجاد می کند. در این نوع مواقع خارش روی پوست و قرمزی روی پوست ایجاد شده است که اینها خود را ضایعاتی می کنند که باعث ایجاد پوستی می شود.بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
کرم ضد آفتاب
نکاتی برای استفاده از عوارض جانبی ناشی از کرم ضد آفتاب است
- در صورت ایجاد قرمزی یا تحریک ، از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید.
- با پزشک خود صحبت کنید یا به مشاوره داروساز در مورد استفاده از یک کرم ضد آفتاب جدید بپردازید.
- هر ۲ ساعت یکبار از کرم ضد آفتاب استفاده کنید ، اگر برای مدت طولانی زیر نور خورشید هستید.
- کرم های مخصوص دور لب را در جای دیگری از بدن مورد استفاده قرار ندهید.
- در مورد انتخاب کرم ضدآفتاب برای فرزندان بسیار دقیق کنید و با آگاهی کامل بخرید.
- برای کودکان زیر شش سال به هیچ وجه از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید.
- اگر پوست روغنی داشته باشید ، کرم ضد آفتاب را به همراه ضد افونی استفاده کنید.
کرم ضد آفتاب
همانطور که در بالا ذکر شد ، عوارض جانبی چندین بار از کرم ضد آفتاب وجود دارد. بهترین راه برای از بین بردن چنین مشکلی این است که از محصولات طبیعی است که بدون مواد شیمیایی هستند ، استفاده کنید. شما از کرم ضد آفتاب بر اساس اکسید تیتانیوم یا روی اکسید استفاده می کنید تا در صورت مقاومت در برابر تجهیزات پزشکی یا اثرات استروژن کمتری تجربه کنید.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب لدورا

 

 

ضرر ضد آفتاب رنگی چیست؟

ضرر کرم ضد آفتاب رنگی
خیلی ها موافقند اگر از ضد آفتاب و سپس روی آن از کرم پودر استفاده کنند پوستشان سنگین و ناخوشایند می شود. به همین دلیل از ضد آفتاب های رنگی که پوشانندگی استفاده می کنند. ولی خیلی ها هم می گویند این نوع ضد آفتاب ها برای پوست ضرر دارد. آیا واقعاً همین طور است؟ ضرر ضد آفتاب رنگی چیست؟ در ادامه به جواب این سوال رسید.بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
 
ضرر ضد آفتاب رنگی
ضرر ضد آفتاب رنگی و اختلاف آن با نوع بی رنگ
آنچه باعث رنگ آمیزی ضد آفتاب می شود اضافه می شود رنگ آمیزی است که از اکسید آهن ایجاد شده اند. پس این طور که معلوم است کرم ضد آفتاب رنگی تمام خصوصیات و محافظت از نوع بی رنگ را دارد و باعث می شود آن را به رنگ دیگری که گفتیم پوشاننده قصورات صورت است ، وجود دارد. اما آیا این رنگدانه ها برای پوست ضرر دارند؟ و آیا این رنگدانه ها اثر ضد آفتاب را کم نمی کنند؟ برای جواب به این سوال آغاز شده با عملکرد ضد آفتاب و انواع ضد آفتاب های رنگی آشنا شویم.
 
 
 
ضدآفتاب چگونه عمل می کند؟
ضد آفتاب به شکل های لوسیون ، اسپری ، ژل ، فوم ، استیکی و… وجود دارند.
 
ضد آفتاب به دلیل اشعه ماورا بنفش باعث جذب شما می شود و به همین دلیل می تواند باعث شود و به همین ترتیب می توانید از سوخت سوخت و سایر اثرات زیان بار عشق شما را کاهش دهید. استفاده مرتب و دقیق از ضد آفتاب سرعت روند پیری و ضخیم شدن پوست باعث کاهش و ایجاد چین و چروک می شود.
 
 
 
اشعه های UV خورشید به دو دسته تقسیم می شوند:
اشعه UVA: این اشعه با پوست باعث بوجود آمدن چین و چروک می شود و در واقع عامل پیر شدن پوست است.
 
اشعه UVB: مسئول آفتاب سوختگی است.
 
ضد آفتابی مناسب است که جلوی هر دوی این اشعه ها را بگیرد.
 
 
 
SPF چیست؟
SPF به معنای فاکتور حفاظت خورشید است و مخفف عبارت Sun Protection Factor است. این فاکتور نشان می دهد ضد آفتاب شما چقدر از پوستتان در برابر اشعه UVB محافظت می کند. میزان محافظت SPF در برابر اشعه UVA را نشان نمی دهد.
 
 
 
مقدار SPF رایج ضد آفتاب ها به صورت زیر است:
SPF15 جلوی ۹۳ مورد اشعه های آفتاب را می گیرد.
 
SPF30 مقدار ۹۷ تابش های مضر آفتاب را پوشش می دهد.
 
SPF50 در برابر ۹۸ مورد اشعه های آفتاب محافظت ایجاد می شود.
 
SPF100 از تماس ۹۹ درصد از اشعه های آفتاب با پوست خشک می شود.
 
همانطور که مشاهده می کنید تأثیر متفاوتی برای محافظت در برابر SPF وجود دارد که دارای کمترین قدرت و بر خلاف تفکر است که تفاوت آنچنانی بین اثر محافظتی ضدآفتاب با SPF50 و SPF100 وجود ندارد.
 
بوررین با خیال راحت به شما می گوییم اگر کرم ضد آفتاب شما SPF30 باشد اگر مناسب باشد و محافظت کافی داشته باشد.
 
ضرر کرم ضد آفتاب رنگی
ضد آفتاب های رنگی می تواند با پوشش دهی بالا و یا کم باشد.
آیا رنگ آمیزی ضد آفتاب رنگی روی SPF باعث تغییر و رنگ آمیزی ضد آفتاب ضروری می شود؟
خیر رنگدانه های نام برده شده در ضد آفتاب رنگی اثر منفی رو فاکتور حفاظت در صورت عدم نیاز به استفاده از صحیح ضد آفتاب در مورد این نوع ضد آفتاب ها هم رعایت می شود. در ادامه متن همراه باشید تا این نکات را با هم مرور کنیم و با انواع ضد آفتاب های رنگی آشنا شویم.
 
 
 
انواع ضد آفتاب های رنگی
1. ضد آفتاب های رنگی که کاور و یا پوشش دهی بالا دارند
همانطور که انتظار می رود این نوع ضد آفتاب ها قصورات صورت مانند جای جوش ها ، لک ها ، غیر یکنواختی رنگ پوست است که خیلی بیشتر در پوشانند و حتی اگر دیگران در مناسبت های شبانه هم باشند ، از این نوع ضد آفتاب ها به جای کرم پودر استفاده می شود. که مشکلی هم ندارد. اما می دانم استفاده از مکرر و هر بار به مدت طولانی تر از این نوع ضد آفتاب ها همان کرم پودر اثر مخلوط روی پوست خواهد داشت. بوررین اگر طرفدار این نوع ضد آفتاب است که شما اجازه می دهید مراحل پاک کردن این کرم ها را از پوست و شستن صورت دو چندان بها کنید.
 
2. ضد آفتاب های رنگی که کاور و یا پوشندگی متوسط ​​و ملایم دارند
این ضد آفتاب ها جای جوش ها یا لک های پر رنگ را از بین نمی برند اما لایه نازکی روی پوست ایجاد می کند و رنگ پوست را یکنواخت تر می کند. بهترین گزینه برای خرید روزانه وجود دارد.
 
 
 
آیا ضد آفتاب رنگی باعث جوش زدن می شود؟
بعضي موارد ضد ضد آفتاب رنگي باعث جوش هاي زير پوستي مي شود ولي اين طور نبود. اگر پوست شما چرب و یا مختلط و مستعد جوش است فارق از رنگی و یا غیر رنگی بودن ضد آفتاب باید فاقد چربی باشد. رنگی یا غیر رنگی بودن سلیقه ایست و ارتباط با موضوع جوش زدن ندارد.
 
 
 
ضدآفتاب رنگی ضرر ندارد
خیلی ها موافقند اگر از ضد آفتاب و سپس روی آن از کرم پودر استفاده کنند پوستشان سنگین و ناخوشایند می شود. به همین دلیل از ضد آفتاب های رنگی که پوشانندگی استفاده می کنند. ولی خیلی ها هم می گویند این نوع ضد آفتاب ها برای پوست ضرر دارد. طبق مطالب که در این مقاله خوندیم دیدیم که ضدآفتاب رنگی ضرر ندارد. شما اگر دوست دارید از ضد آفتاب های رنگی استفاده کنید ، اگر استفاده کنید و فقط کافی نیست فاکتور حفظ (SPF) آن 30 و بالای 30 باشد. اما باید نکات زیر را در مورد مصرف این نوع ضد ضد آفتاب رعایت کنید تا اثر ادامه یابد.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب لدورا

 

 

 

بهترین ضد آفتاب با توجه به عامل ایجاد کننده آن کدام است؟

انواع زیادی از ضد آفتابهای موجود در بازار وجود دارد که یکی دیگر را انتخاب می کند از اینگونه طبیعت گیج کننده باشد. ضد آفتاب ها در فرم های مختلف روغن ، کرم ، ژل ، لوسیون موم و اسپری وجود دارند. انتخاب فرم ضد آفتاب مساله کاملا شخصی و سلیقه مجاز است. در شرایطی که کرم ها بیش از حد در قسمت صورت استفاده می شوند و ژل ها برای نواحی پوست مناسب است ، لوسیون ضد آفتاب نیز برای بدن مورد استفاده قرار می گیرد.کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
مهمترین فاکتور یک ضد آفتاب را انتخاب می کند ، محافظت گسترده در برابر پوست در برابر هر دو نوع از پرتوهای فرابنفش UVA و UVB است. نکته دیگری که از ضد آفتاب سازی استفاده می کند دارای SPF30 یا بیشتر است.
و در آخر ، در حالت ایده آل بهتر است که یک ضد آفتاب باشد ، در برابر آب مقاوم باشد تا در هنگام شنا یا از بین بردن ، پاک نشود.
 
چگونه می توان از حفاظت کامل ضد آفتاب در برابر UVA و UVB استفاده کرد؟
جدول زیر توسط وبسایت جهانی سرطان پوست منتشر شده است:
هریک از عناصر سمت چپ ، پوست را از پرتوی مقابل خود در ستون سمت راست محافظت می کند.
 
جدول مواد سازنده ضدآفتاب و راهنمای خرید
جدول راهنمای مواد سازنده ضد آفتابهای
چه کسانی و در چه زمانی باید از ضد آفتاب استفاده کنند؟
همه افراد بالای ۶ ماه باید به صورت روزانه از کرم های ضد آفتاب استفاده شوند. حتی اگر که در فضای بسته قرار دارد نیز در معرض پرتو خورشید قرار گرفته است. اگر زمان استفاده از روز به نزدیک پنجره سپری سپرده شود ، باید بدانید که شیشه پنجره پرتو UVB را فیلتر می کند اما از پرتوهای چروک زای UVA در امان نخواهیدبود.
نوزاد زیر ۶ ماه در معرض پرتو خورشید قرار ندارد چرا که پوست آن حساسیت بالایی نسبت به آفتاب و عناصر شیمیایی دارد. قرار دادن نوزادان در سایه و لباس پوشیدن لباس های پوشیده با پوشش بالا آن ها را از مضرات آفتاب محافظت کند.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب لدورا

 

 

استفاده از ضد آفتاب

کالاهای آرایشی کالاهایی هستند که برای تمیز کردن ، زیباتر شدن ، افزایش جذابیت یا تغییر ظاهر بدن انسان مالیده ، ریخته ، پاشیده ، اسپری ، تزئین یا به دلیل استفاده دیگر از مواد شیمیایی (FDA ، 2018). ضد آفتاب یک ماده آرایشی برای طرفدار است و برای محافظت از پوست در برابر اثرات مضر نور ماورا بنفش (UV) بکار برده ‌می شود.
 
قرار گرفتن پوست پوست در معرض آفتاب با خطر ابتلا به سرطان پوست همراه است. بر اساس بررسی های انجام شده در زمینه سرطان در آمریکا ، 8 مورد از 10 مورد ابتکاری به سلطان ملانوما با بهبود اثرات مضر نور خورشید و نحوه محافظت از خود در برابر اشعای مضر پیشگیری کرد.بی بی کرم ساین اسکین
 
 
افزایش آفتاب گرفتن در هنگام تعطیلات و همچنین استفاده از منابع اشعه ماورا بنفش مصنوعی برای ایجاد برنزه شدن پوست در میان سفیدپوست جوان که به دنبال پوست شما را ترئیتر می کند ، یکی دیگر از نگرانی های آژانس بهداشتی در سراسر جهان است که پیشرفت می کند.
 
پرتوهای خورشید شامل طیف وسیعی از طول موجورهایی است که از نظر فرکانس و مشخصات انرژی با تفاوت های مختلف دارند. طیف الکترومغناطیسی خورشید به منظور کاهش مرتبه انرژی شامل اشعه های کیهانی ، اشعه گاما ، اشعه ایکس ، اشعه ماورا بنفش ، مایکروویو و امواج رادیویی است.
 
جو زمین از ورود اشعه های کیهانی ، گاما و ایکس به سطح زمین انجام می شود و هیچ پانسیلی برای ایجاد آسیب آسیب نمی زند. اشعه ماورا بنفش و طیف های انرژی با انرژی پایین ‌می می توانند به جو زمین نفوذ کنند. امواج مایکروویو و رادیویی آسیبی به پوست وارد نمی شود.
 
اشعه ماورا بنفش بخشی از نور مرئی است و طول موج آن در بازه 100 تا 400 نانومتر است (شکل 2). طیف UV به سه دسته تقسیم بندی می شود که عبارت است از: 320–400 نانومتر (UVA: ماورا بنفش با طول موج بلند) ، 290–320 نانومتر (UVB: ماورا بنفش با طول موج متوسط) و 100-290 نانومتر (UVC: ماورا بنفش) با طول موج کوتاه). UVB باعث تولید رنگدانه ملانین و تحریک سلولهای پوستی برای تولید اپیدرم ضخیمتر و در نتیجه برنزه شدن طولانی تر می شود.
 
همچنین دلیل اصلی آفتاب سوختگی به تعداد امیدی است. نور UVA با فعال کردن ملانین موجود در اپیدرم به برنزه شدن کوتاه مدت ادامه خواهد یافت. نفوذ این اشعه در پوست بسیار عمیق از UVB بوده است و ممکن است باعث آسیب دیدگی شود و همچنین پیری پوست آسیب ببیند که دلیل آن این است که بین رفتن خاصیت ارتجاعی و چروک شدن پوست ایجاد می شود.
 
اثرات UVA در مقایسه با اثرات UVB که حاد هستند ، خیلی دیرتر آشکار امیشوند. نور UVA همچنین با سلولهای پوستی نشانگر مقاومت در برابر تولید رادیکال های آزاد است که بسیار فعال هستند و به طور مستقیم به طور مستقیم به جهش DNA تبدیل می شوند ، زیرا در صورت عدم اصلاح ، باعث بروز سرطان می شود. چون دارای رنگ آمیزی پوستی روشن است بیش از حد آسیب UV رنج امیبرند ، زیرا اشعه ماورا بنفش به اپیدرم باعث می شود که نفوذ کند و به سلولهای کراتینوسیت و ملانوسیت در لایه های عمیق اپیدرم آسیب برساند.
 
 
 
ضدآفتاب محدوده اشعه ماوراء بنفش
 
شکل 2: محدوده اشعه فرابنفش در طیف الکترومغناطیسی
 
 
 
فیلترکننده های اشعه ماورا بنفش که ضدآفتاب نیز نامیده می شود ، عناصری وجود دارد که در فرمول محافظت نور خورشید وجود دارد و از طریق جذب ، انعکاس یا پراکندگی انرژی مستقیماً با تابش خورشید مقابله میکنند. آنها بر اساس مکانیسم عمل خود را به دو دسته بندی یمی میشوند.
 
ضد آفتاب شیمیایی یا آلی و ضدآفتاب اولیه معدن یا غیر آلی. ضد آفتاب شیمیایی ، نور ماورا UV بنفش را جذب کرده و آن را به انرژی گرمایی تبدیل امیکنند که از پوست آزاد می شود. نمونه تجربی ضد آفتاب شیمیایی شامل اوکتیل سالیسیلات (اکتالیالت) و آووبنزن (آووبنزون) است.
 
ضد آفتاب آلی در زیبایی فرد به سزایی تحت تأثیر قرار می گیرد و از این رو که مورد استقبال قرار می گیرد ، می تواند باعث شود ، اما پتانسیل باعث می شود سیستمیک باعث حساسیت و تأثیرگذاری آن در این گروه شود ، زیرا این آفتاب ها بیشتر دیده می شوند. ضد آفتاب معادنی که به صورت کرمهای ضد آفتاب در بازار موجود است ، با نور ماورا بنفش را پراکنده و منعکس کرده و در نتیجه از پوست محافظت امیکنند.
 
نمونه های متداول ضدآفتاب معادنی شامل دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی است. فیلترهای غیر آلی دارای کمترین پتانسیل برای ایجاد حساسیت آلومینیوم بوده اند و می توانند مقاومت بالایی داشته باشند ، زیرا در برابر نور خود را نشان می دهند و به همین دلیل برای محافظت از پوست مناسب هستند. با این شرایط ، خواص بازتابندگی باعث می شود که بیش از حد از حد آسیب برسد ، به همان دلیل که پوست سفید به نظر برسد.
 
فیلترهای کارایی غیرآلی به اندازه و پراکندگی ذرات آنها مربوط به ‌می شود. در حال حاضر فرمولاسیون موجود است و حاوی کرم ضد آفتاب شیمیایی و معدنی است. انواع مختلفی از محصولات ضد آفتاب شامل کرم ، ژل ، اسپری و روغن وجود دارد. انتخاب آنها را به نیازها و ترجیحات فردی بستگی دارد.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب لدورا

 

 

ضد آفتاب چیست؟

1 - 0
10 بهمن 98 2295 بازدید
ضد آفتاب چیست؟
ضد آفتاب (ضد آفتاب ، محافظت از پوست ، کرم ضد آفتاب ، ضد آفتاب ، لوسیون ضد آفتاب)
 
همانطور که از نام این محصول پیداست ضد آفتاب ها محصولاتی هستند که وظیفه اصلی آن محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. نور خورشید به دلیل وجود پرتوهای فرابنفش ultra violet می تواند باعث شود که آرایشهای گوناگون پوستی از خشکی و قرمز شدن پوست صورت گرفته تا سلطان های بدخیم پوستی شود.بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
 
تصور غلط رایج این است که اتفاده مداوم از ضد آفتاب می تواند باعث حساسیت و آکنه شود. این احتمال وجود دارد ولی در صورتی که ضد آفتاب مناسب است اگر شما انتخاب نکنید. چراکهیک ضد آفتاب خوب و مناسب برای شما می توانید حتی ظاهر پوستتان را بهبود ببخشد.
 
در ادامه مطلب می توانید بهترین ضد آفتاب را برای پوست خود انتخاب کنید.
 
محصولات ضد آفتاب در اشکال گوناگون مانند ژل ، کرم ، روغن ، لوسیون و اسپری باعث می شود. این کدام شک ضد آفتاب است که بستگی به کاربرد آن و چگونگی پوشش دهی ضد آفتاب بستگی دارد. به عنوان نمونه ای از کرم برای صورت و از ژل برای نقاطی که بدن شما استفاده می کند.
 
 
 
نحوه تأثیر نور خورشید بر پوست:
 
پرتوهای فرابنفش UV به دلیل داشتن طول موج کوتاه و بسامد بالا ، بسیار پر انرژی هستند و در تماس با پوست انسان با DNA تخریب سلول های پوستی باعث جهش ژنتیکی می شوند و به سرطان پوست می شوند. اما آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب گستره وسیعی دارد و پوست و چین و چروک گرفته تا سلطان ملانوما و ... را شامل می شود.
 
 
 
اشعه ماورای بنفش خود را به دو دسته UVA و UVB تقسیم می شود:
 
UVA می تواند در اپی درم و درم (لایه های عمیق تر پوست) نفوذ کند و با تخریب لایه های چربی باعث خشکی ، افتتاح ، چین و چروک و کک و مک شود و پیری زودتر از عواقب قرار گیرد در معرض آن به طور مستقیم یا غیر مستقیم است.
 
UVB این پرتو بسیار خطرناک از UVA و عامل قرمزی و آفتاب سوختگی است. قرار گرفتن در معرض این اشعه می تواند ریسک ابتلا به سرطان پوست را بسیار تقویت کند.
 
 
 
استفاده از ضد آفتاب:
 
در استفاده از ضد آفتاب باید در نظر داشت که اولا در تمام طول سال حتی مواقعی که پشت پنجره در حال حاضر کار نمی کند یا حتی مواقعی که هوا ابری نیز باید از ضد آفتاب استفاده کند چرا که اشعه فرابنفش UV می تواند از شیشه یا استفاده کند. پشت ابرها نیز عبور می کند و باعث خشکی پوست ، پیری زود رس ، سرطان و ... شود. قرار گرفتن در معرض بازتاب نور در شن ، برف ، آب یا دریاچه به دلیل انکاس شدید نور خورشید مستلزم مراقبت بیشتر از پوست است. حتی با استفاده از سولاریوم هم باعث قرمزی و خشکی و پیری زودتر می شود و احتمال ابتکار به سلطان را افزایش می دهد.
 
 
 
نحوه عملکرد ضد آفتاب ها:
 
ضد آفتاب ها از نحوه برخورد با دو دسته کلی فیزیکی و شیمیایی تقسیم می شوند.
 
ضد آفتاب فیزیکی: این ضد آفتاب ها که به آن ضد آفتاب معدنی معدنی است می گوید حاوی موادی چون دی اکسید تیتانیوم یا اکسید روی اکسید روی وجود دارد که با جذب در لایه های سطح پوست به شکل آینه های میکرونی ، اشعه های تابیده به پوست را بازتاب کرده و از جذب آنها توسط سلول های پوستی می تواند کند شود. به این نوع ضد آفتاب ها فیلتر کننده ها یا مسدود کننده های فیزیکی ضد آفتاب شما هم می گویند.
 
ضد آفتاب های فیزیکی به هیچ وجه پوست راتحریک نمی کند اگرچه چربی کرم ها را باید متناسب با نوع پوستتان انتخاب کنید. این ضد آفتاب به محض استفاده از اثر گذار است اما با تماس پوست با لباس یا تعریق پاک می شود. به دلیل وجود مواد معدنی ممکن است پس از مصرف رگه های سفید رنگ روی پوست در اثر انباشته شدن ایجاد شود که برای برخی دیگر از خوشایند نیست.
 
 
 
ضد آفتاب شیمیایی: بیش از 30 ماده شیمیایی منقرض شده است که به عنوان ماده شیمیایی شیمیایی در لایه بالایی پوست جذب شده و به دو روش تجمع تولید و انحراف پرتو فرابنفش یا تبدیل آن به گرما و غیر فعال شدن اشعه ماورای بنفش به حفاظت از پوست می پردازد.
 
این نوع ضد آفتاب را باید 15 الی 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید استفاده کنید تا مواد را با جذب در پوست فعال کنید. این محصولات نیز با تماس با لباس امکان پاک شدن و احتمال حساسیت زایی نیز دارند. ضد آفتاب های شیمیایی صحیح تر از ضد آفتاب های فیزیکی هستند و روی پوست را برج سفید نمی توان تغییر داد.
کرم ضد آفتاب
کرم ضد افتاب
 
بهترین کرم ضد افتاب
 
بهترین ضد افتاب
 کرم ضد آفتاب لانسون
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب به انگلیسی
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
کرم ضد آفتاب لافارر
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۲
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره 1
 
کرم ضد آفتاب لانسون خوبه
 
کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب لانسون شماره ۳
 
کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت
 
کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت
 
کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه
 
کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن
 
کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه
 
مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک
 
قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی
 
کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
کرم ضد آفتاب LABIOTTE
 
کرم ضد آفتاب خارجی
 
کرم ضد آفتاب بیزانس
 
کرم ضد آفتاب سان سیف
 
کرم ضد آفتاب jorjie
 
بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب بیودرما
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا نی نی سایت
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک
 
بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس
 
کرم ضد آفتاب سان سنس
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب خارجی
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه دیجی کالا
 
کرم ضد آفتاب ژرژیه نی نی سایت
 
انواع کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب ببک
 
Jorjie کرم
 
بهترین کرم ضد آفتاب
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک
 
کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالا
 
بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک خارجی
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب
 
بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی
 
بهترین کرم ضد آفتاب نی نی سایت
 
بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
بی بی کرم ساین اسکین خوبه
 
بی بی کرم ساین اسکین نی نی سایت
 
بی بی کرم ساین اسکین دیجی کالا
 
قیمت بی بی کرم دیجی کالا
 
کرم ضد لک ساین بیوتی
 
محصولات ساین اسکین
 
بی بی کرم ps قیمت
 
بی بی کرم ps دیجی کالا
 
بی بی کرم ساین اسکین
 
کرم ضد آفتاب الارو
 
کرم ضد آفتاب سینره
 
ضد افتاب ایرانی چه مارکی خوبه
 
بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط
 
کرم ضد آفتاب زدن به انگلیسی
 
کرم آبرسان به انگلیسی
 
انگلیسی کرم ضد آفتاب
 
کرم ضد آفتاب sunscreen
 
کرم ضد آفتاب لدورا
 
معنی sunscreen به فارسی
 
خمیر دندان به انگلیسی
 
جمله با sunscreen

 

 

نحوه خارج ازکردن کاپ قاعدگی

شما مجبورید کاپ قاعدگی را بین ۶ تا ۱۲ ساعت در بدن نگه دارید. این یعنی در طول شب هم باید از آن استفاده کنی ؛ اما اگر بیشتر از ۱۲ ساعت آن را در بدن نگه ندارید و اگر زودتر شود ، باید زودتر از آن خارج شود.
 
برای بیرون آوردن کاپ قاعدگی مراحل زیر را انجام دهید:
 
دستانتان را خوب بشویید ؛
انگشت اشاره کنید و شستتان را وارد کنید واژن کنید. دنبالۀ کاپ را به بهرامی بکشید تا به بدنۀ اصلی آن برسید ؛
بدنه را به فشار آرامی فشار دهید تا از دهانه رحم آزاد شود. پس آن را پایین بکشید تا کاپ بیرون بیاید ؛
وقتی کاپ بیرون آمد ، آن را در دستشویی خالی کنید.فروش کاپ قاعدگی
 
مراقبت های بعدی بعد از بیرونآوردن
اگر یک بار دیگر از کاپ قاعدگی استفاده کنید ، باید آن را خوب بشویید. حداقل باید روزی دو بار کاپ را خالی کنید. کاپید قاعدگیِ چندبارمصرف مقاوم شده و از 6 ماه تا 10 سال قابل قبول است. بعد از یک بار استفاده از دور بیندازید ، یک بار دیگر بار دیگر کاپ کنید.
 
حتما بخوانید: بهداشت واژن و ۱۲ نکته مهم درباره آن که هر زنی باید بداند
مزایای کاپ قاعدگی چیست؟
مزایای کاپ قاعدگی چیست؟
 
دوستدار محیط زیست و مقرون بهبه صرفه است
کاپ قاعدگیِ چندبارآمصرف را تا 10 سال استفاده کنید. این یعنی تولید زباله و هزینۀ کم. البته این درمورد کاپیسی قاعدگی یکبارمصرف صدق نمی تواند کند.
 
اگر آن را تا ۱۲ ساعت نگه دارید
تامپون باید پس از ۴ تا ۸ ساعت تعویض کنید ، اما کپی کنید اگر شما در بدن خود بمانید همچنان ادامه دارد. به همین دلیل ، برای استفاده در طول شب مناسب. وقتی آن را به بهرستی در واژن جاذبه کردید ، دیگر از نوار بهداشتی یا پد روزانه نیازی ندارید.
 
گنجایش دارد
هر کاپ قاعدگی خواست حدود ۳۰ میلی لیتر میانه رو در خود نگه دارد که اگر دو برابر مقدماتی باشد که تامپون یا نوار بهداشتی فوق العاده جذاب می تواند جذب کند. این برای روزهایی که خونریزی شدید شما را مطمئن می کند فراموش نکنید.
 
بو را حداقل استفاده
خون قاعدگی وقتی در معرض هوا قرار می گیرد بوی بد تولید شود ؛ اما این کاپیون ها در مقابل هوا نفوذناپذیرند و در نتیجه بوی بد تولید نمی شود.
 
ایمن‌تر است
استفاده از تامپون ممکن است باعث نوعی عفونت بهنام سندروم شوک سمی بشود ؛ اما چون کاپ قاعدگی خون را جمع می کند و آن را جذب نمی کند ، ممکن است این نوع عفونت وجود نداشته باشد.
 
پرفروشِترین انواع کاپ قاعدگی را ببینید
سالم‌تر است
در کاپیتان قاضی از مواد شیمیایی که در تامپون و نوار بهداشتی استفاده کنید (مانند سفیدکننده و دیوکسین) استفاده نمی شود. طبق نظر سازمان جهانی بهداشت ، اگر از دیوکسین استفاده کنید ممکن است سلطان باشد ؛ پس استفاده از فنجان قاعدگی سالم از ترامپون و نوار بهداشتی است. همچنین چون کاپ قاعدگی واژن را خشک نمی کند ، از شدت عفونت ها نیز لازم است.
 
حتما بخوانید: درد قاعدگی ، دلایل ایجاد ، درمان طبیعی و پزشکی آن
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی 
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد