x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

15 بهترین اصلاح کننده رنگ برای پوست بی عیب و نقص

 اصلاح رنگ یکی از محبوب ترین تکنیک های آرایش امروزه برای مقابله با نگرانی های پوستی مانند قرمزی ، لکه های تیره و افتادگی پوست است. در روز گذشته ، این روش چیزی بود که فقط هنرمندان آرایش از آن آگاه بودند و از آن استفاده می کردند. با این حال ، این روش "خنثی سازی" به تدریج از طریق آموزش اینستاگرام و یوتیوب به توده مردم رسیده است. مارک های عمده زیبایی در حال پاسخگویی به این تقاضا با کرم های هلو ، قرمز ، سبز ، بنفش و زرد هستند که قول می دهند نقص هایی را از بین ببرند تا پوست شما بتواند بهترین ظاهر خود را نشان دهد. ما در اینجا 15 مورد از بهترین اصلاح کننده های رنگی را به شما نشان داده ایم که پوستی کاملاً مسطح به نظر می رسند.

 
قبل از شروع ، در اینجا یک تجزیه و تحلیل اساسی اصلاح کننده های مختلف است که ممکن است بخواهید از آنها برای مقابله با نگرانی های مختلف پوستی استفاده کنید.
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی پالت رنگ پاک کننده Tarte Wipeout
مایعات اصلاح رنگ پوست پوسیدگی شهری چک کردن قیمت
قیمت چک پالت تصحیح و کامل همه در یک رنگ استیلا
قیمت بررسی پالت پکیج MAC Studio و پنهان
Cover FX صحیح را کلیک کنید بررسی قیمت
مجموعه Sephora اصلاح کنندگان رنگ روشن در آینده قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی کننده استتار لباس استتار فوق العاده Lancome Teint Idole Wear
قیمت چک کننده نور پس زمینه نور مبدل Becca
پالت اصلاح رنگ NYX بررسی قیمت
قیمت چک کننده اصلاح کننده بابی قهوه ای
تصحیح رنگ 101: راهنمای اصلاح رنگ
سبز - سبز به خوبی کار می کند تا قرمزی را لغو کند. این که آیا شما با یک جوش عصبانی ، آفتاب سوختگی ، روزاسه یا قرمزی شدید روی صورت خود گیر کرده اید ، رنگ سبز شما برای این مسائل است.
بنفش - بنفش به طور معجزه آسایی در لغو زردی کار می کند. این میزان افتادگی را کاهش می دهد و با فرو رفتگی های آرام می جنگد.
صورتی - اگر با نقاط تاریک و لکه دار شدن سر و کار دارید ، باید از یک اصلاح کننده رنگ صورتی استفاده کنید زیرا باعث می شود قهوه ای به طور موثر لغو شود. این لکه های سنی و لکه های آفتاب را پوشش می دهد و برای پوست های کم رنگ فوق العاده است.
زرد - زرد بنفش را لغو می کند و قرمزی خفیف را آرام می کند. اگر زیر دایره های چشم بنفش / آبی دارید ، می توانید روی رنگ های زرد رنگ حساب کنید تا آنها را با کمال مخفی کنید.
قرمز - قرمز لغو سبز. اگر دایره های تیره و تار روی پوست تیره دارید و یا نیاز به پوشاندن زیر چشم ها و خلال های توخالی دارید ، رنگ قرمز رنگ شماست.
نارنجی / هلو - اگر می خواهید از شر بلوز بر روی پوست خود خلاص شوید ، یک اصلاح کننده رنگ هلو به پوشاندن لکه های تیره ، کبودی پوست و حلقه های تیره کمک می کند. برای تن های پوستی متوسط ​​تا عمیق عالی است.
اکنون که می دانید از کدام اصلاح کننده رنگ برای مقابله با موضوعات خاص استفاده کنید ، بیایید 15 بهترین محصول اصلاح کننده رنگ را در بازار همین حالا بررسی کنید!
 
 
15 بهترین اصلاح کننده رنگ برای هر شماره از پوست
1. پالت تصحیح رنگ پاک کردن Tarte
 
پالت Pinit اصلاح کننده رنگ پاک کننده Tarte
مرور
این پالت همه در یک توسط Tarte Cosmetics یک انتخاب ایده آل برای مبتدیان است. شما می توانید از شش سایه آن برای مقابله با تغییر رنگ و محاصره ، تعادل و روشن تر شدن پوست استفاده کنید. به سادگی در هر کجا که به آن نیاز دارید با استفاده از یک برس سفت ضربه بزنید و با یک کرکی آن را تا زمانی که درون پوست شما مخلوط شود آن را خیس کنید. همچنین می توانید قابلمه های مغناطیسی را بیرون بیاورید و سایه های مختلفی بگذارید تا ترکیب دلخواه خود را ایجاد کنید.
 
طرفداران
لباس بلند
سبک وزن
آسان برای استفاده
همه کاره
متخصص پوست و مو
منفی
هیچ یک
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. مایعات اصلاح رنگ پوست برهنه شهری
 
پوسیدگی شهری رنگ پوست برهنه اصلاح کننده مایعات Pinit
مرور
بهترین ویژگی های خود را با مایعات تصحیح رنگ پوست برهنه و ناپایدار شهری بازی کنید. این نوزادان در شش سایه متفاوت به سر می برند و مدت زمان طولانی و طولانی شما را دوام می آورند. فرمول مایع آنها بسیار آسان است و مانند یک رویا مخلوط می شود - خواه از مقدار کمی استفاده کنید یا زیاد. سرشار از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین C و ویتامین E ، ضمن اصلاح نواقص ، از پوست شما نیز محافظت کرده و از آن محافظت می کنند.
 
طرفداران
سبک وزن
آسان برای استفاده
خوب مخلوط می شود
لباس بلند
ارزش پول
منفی
هیچ یک
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. پالت تصحیح و کامل همه در یک رنگ Stila صحیح و کامل
 
صحیح و کامل همه در یک رنگ تصحیح پالت Pinit
مرور
این پالت خیره کننده توسط استیلا قرار است قلب شما را با روشی که به نظر می رسد و کار کند ، جلب کند! از پنج اصلاح کننده کرم مخملی و دو پودر تنظیم رنگ شده تشکیل شده است. کرم های سبک وزن ، پوشش قابل توجهی ایجاد می کنند و پودرها امکان پوشش سفارشی را فراهم می کنند. فرمول غنی آنها حاوی ویتامین های A ، C و E و Arclay Youth Revival Mineral Complex Mineral می باشد که ظاهر منافذ و خطوط ریز را کاهش می دهد.
 
طرفداران
سبک وزن
پوست شما را چرب نمی کند
لباس بلند
ضدآب
آسان برای استفاده
منفی
هیچ یک
 
 
 
بازگشت به TOC
 
4. پالت پکیج MAC Studio و پنهان
 
پالت Pinit صحیح و صحیح استودیوی MAC Studio
مرور
هنرمندان آرایش با استفاده از این پالت تصحیح رنگ حرفه ای توسط MAC قسم می خورند ، و بله ، یکی از بهترین های موجود در آنجا است! هر پالت از چهار کانسیلر و دو سایه اصلاح کننده در طیف رنگی با عمق متوسط ​​تشکیل شده است. فرمول آن با آنتی اکسیدان غنی شده و برای انواع پوست مناسب است. می توانید از رنگ ها به صورت جداگانه استفاده کنید یا آنها را مخلوط کنید تا با پوست شما مطابقت داشته باشد. همه چیز را از لکه های پوستی گرفته تا خال و علائم تولد گرفته تا خال کوبی را پوشش می دهد! این پالت در چهار گزینه سایه مختلف قرار دارد: نور ، متوسط ​​، متوسط ​​- عمیق و تاریک.
 
طرفداران
لباس بلند
Crease-p
مرجع:ثانیکالا

بهترین رنگ های لهستانی ناخن برای پوست های زیتون ، برنزه ، نور ، پوست متوسط

 ناخن ناخن لوازم جانبی است که در مورد شخصیت شما اظهارات اساسی می کند. و یادگیری چگونگی انتخاب رنگ برای صاف تر کردن پوست شما ضروری است. آیا می دانید رنگ لاک ناخن شما نحوه نگاه دستان شما را کاملاً تغییر می دهد؟ برخی از رنگ ها بر روی پوست زیتون خیره کننده به نظر می رسند ، در حالی که سایر رنگ ها برای برنزه کردن ، نور و رنگ های متوسط ​​پوست بهتر کار می کنند. این ایده خوبی است که با رنگ هایی مطابقت داشته باشید که با تن پوست شما مطابقت دارند. اگر به دنبال رنگ مناسب لاک ناخن برای شما هستید ، در اینجا یک راهنمای جامع برای کمک به شما وجود دارد.

 
بررسی قیمت محصولات
ناخن درخشش بی نهایت O.P.I لهستانی در چک قیمت
قیمت ژل معجزه سالی هانسن در بررسی موج قیمت 
قیمت O.P.I به قیمت بی نهایت و چک-آبی چک کنید
قیمت لعاب چین در آفتاب یک هلو
قیمت دبورا لیپمن در هلو و بررسی قیمت کرم
Zoya In Paz بررسی قیمت
ناخن Revlon هسته در نارنگی بررسی کنید
نکات: نحوه انتخاب رنگ های لهستانی ناخن برای تن های مختلف پوست
ما نمی گویم شما کاملاً برای تکمیل چهره خود باید به مجموعه خاصی از رنگ ها بچسبید. با این حال ، رنگ های خاص به شما کمک می کند تا بهترین چیزهایی را که کسب کرده اید از بین ببرید و همچنین باعث می شود دستان شما جوان تر به نظر برسند. حالا ، چه کسی این را نمی خواهد؟
 
 
زیتون تا تن پوست متوسط
خوش شانس برای شما ، چهره شما می تواند تقریباً هر چیز بی عیب و نقص را به همراه داشته باشد ، به استثنای رنگ های طلایی و زنگ زدگی. تن پوست متوسط ​​از زیتون تا براق برنز متفاوت است. به جای آن ، شراب تیره و شراب ، بلوز ، بنفش ، گلدان و برهنگی را امتحان کنید.
 
تن های برنزه پوست
چیزی شبیه به برنزه تازه نیست ، بله؟ با پوشیدن سایه هایی مانند فوسی ، آبی خشخاش ، نارنجی و قرمز آن را تقویت کرده و برنزه تابستان خود را برجسته کنید. اگر ریحانا می تواند لاستیک ناخن سبز نئون را بکشد ، پس می توانید!
 
تن های روشن پوست
همه شما خانمهایی که دارای رنگ های پوستی سبک تر هستند ، باید رنگ قرمز ، پاستیل ، هلو و سایه های بنفش را امتحان کنید. بله ، رنگهای تیره شگفت انگیز هستند ، اما گاهی اوقات ، سایه های بسیار تیره می توانند دستان شما را به دنبال شبح و گوت مانند کنند. اما اگر ظاهر خون آشام را حفر می کنید ، چرا نه؟
 
حال ، اجازه دهید جزئیات را بررسی کنیم!
 
ناخن های لهستانی رنگ برای زیتون یا سایزهای متوسط ​​پوست
1. بورگوندی
یک لاک ناخن بورگوندی خوب یک رنگ جادویی برای پاییز یا زمستان است. سایه های غنی که به یک لیوان شراب قرمز شباهت دارد ، این رنگ پوست را به خوبی تکمیل می کند. با لحن پوستی زیتون خود ، هرگز نمی توانید با سایه های تیره تر مانند نارنگی ، آلو یا قرمز عمیق اشتباه بگیرید.
 
بهترین ماسک های ناخن در بورگوندی برای زیتون تا تن های متوسط ​​پوست
 
O.P.I بی نهایت ناخن لهستانی لهستانی به چوب بورگوندی های شما
 
O.P.I بی نهایت ناخن لهستانی لهستانی در چوب بورگوندی های شما 
مرور
این لاک ناخن از محدوده  2 یک سایه روشن و بنفش عمیق بنفش ، رنگ قرمز تیره و روشن است. برای رسیدن به یک پایان مات به دو کت نیاز دارید. ما دوست داریم کاربرد این فرمول بسیار ساده باشد و به یک سالن حرفه ای مانند پایان برسیم. این مناسب برای ماه های سردتر سال است.
 
مرور
این سایه از Essie به بهترین شکل به عنوان یک آلو گرم ، غنی ، خامه ای عمیق توصیف می شود. این یک رنگ پر جنب و جوش تر از خانواده بوروندی است و یک رنگ کلاسیک برای زمستان ، بهار ، تابستان و پاییز است. این فرمول عالی است که به شما بدون برنامه رگه می دهد. برای یک رنگ مات می توانید با دو یا سه کت وارد شوید. اگر می خواهید دستانتان جسورانه و پیشرفته به نظر برسد ، به آن ضربه بزنید.
 
 
 
2. آبی
سایه های آبی به رنگ های زیتون و پوست های متوسط ​​باورنکردنی به نظر می رسند. در حالی که یک رنگ آبی خوب با رنگ چوبی گزینه عالی است ، چیزی شبیه به رنگ آبی شدید آبی نیست. رنگدانه در چنین سایه هایی به آنها کمک می کند تا واقعاً در مقابل پوست شما بایستند. لاک ناخن آبی نه تنها سرگرم کننده و جوان به نظر می رسد ، بلکه همچنین یک انتخاب جسورانه است.
 
بهترین جلا دادن ناخن به رنگ آبی برای زیتون تا تن های متوسط ​​پوست
 
ژل معجزه سالی هانسن در موج جزر و مد
 
ژلی معجزه سالی هانسن در جزر و مد موج Pinit
مرور
 آبی کبالت خیره کننده و روشن است و صدای بلندی مناسب دارد. این لاک ناخن از سالی هانسن دارای بافت ضخیم و خامه ای است که باعث می شود کاربرد آن راحت شود. دو کت شما را با انتهای مات ترک می کند و برس آن به شما کاربرد بدون رگه می دهد. به گفته سالی هانسن ، خشک شدن آن کمی طولانی تر طول می کشد و بهتر است در طول روز استفاده شود زیرا اشعه ماوراء بنفش خورشید به خشک شدن سریعتر کمک می کند. قطعاً به این رنگ یک عکس بدهید!
 
مرور
این رنگ سبز پاستلی از O.P.I تضمین شده است تا به شما تعارفاتی بپردازد. این رنگ رنگی مناسب ناخن ناخن آبی برای رنگ های متوسط ​​و زیتونی پوست است که می توانید در بهار یا تابستان بپوشید. فرمول استثنایی است زیرا نه تنها کاربرد راحت را به شما می دهد بلکه شما را با یک درخشندگی بالا و براق که ماندگار است ، به شما رها می کند.
 
 
 
3. هلو-صورتی
همه شما خانمهایی که دارای تن پوست زیتون متوسط ​​و زیتونی هستند ، رنگ صورتی هلویی به نظر می رسد به خصوص تملق به پوست شما. برای این تابستان ، به دنبال رنگ هایی باشید که در عین حال رنگی و براق نیستند. رنگ هایی مانند مرجان ، هلو و صورتی گل رز قسمتهای برابر و شیرین و سکسی هستند!
 
بهترین جلا دادن ناخن به رنگ صورتی هلو به رنگ زیتون تا متوسط ​​پوست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 پولیش ناخن ژل ماندگار

 من یک مانیکور ژل خوب را دوست دارم ، به خصوص که می توانم درست در خانه به آن دست یابم. آیا می دانستید که در واقع انواع مختلفی از لاک ناخن ژل وجود دارد؟ یک دوجین را امتحان کردم و آزمایش کردم ، و بیشتر آنها برای تنظیم یک لامپ LED / UV (مانند سالن ها) نیازی ندارند. اینها به من ناخنهای بسیار جلا ، طولانی و براق به من دادند که نمی توانم جلوی تحسین خود را بگیرم! بیایید نگاهی به برخی از بهترین جلا های ناخن ژل در آنجا بیندازیم.

 
بررسی قیمت محصولات
مجموعه قیمت ژل معجزه سالی هانسن بررسی قیمت
ناخن
12 رنگ برتر ناخن ژل که باید امتحان کنید
1. ژل معجزه سالی هانسن
 
ژل معجزه سالی هانسن - ژل ناخن پولیش Pinit
 
طرفداران
 
کاربرد آسان
ماندگار
درست به رنگ
مقاوم در برابر تراشه
آسان برای حذف
منفی
 
بوی قوی
نقد و بررسی ژل معجزه آسلی هانسن
این صیقل های ناخن توسط سالی هانسن مورد علاقه من هستند و بهترین قسمت این است که شما به یک نور ماوراء بنفش برای خشک شدن فرمول احتیاج ندارید. برس مناسب برای نگهداری و استفاده مناسب است. دو هفته خوب تراشه ندارد و درخشش آن طولانی می شود. اینها در بیش از 100 سایه زرق و برق دار هستند که شامل نوتال ها و فلزی های محبوب دیگری است که شما در مارک های دیگر پیدا نمی کنید. آنها قیمت مناسب دارند و برای پول ارزش دارند. من به شدت توصیه می کنم این موارد را برای ژل منی پدی سریع در منزل امتحان کنید!
 
امتیاز: 5/5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
 
 
جلا ناخن ژل -
طرفداران
 
صاف و یکنواخت اعمال می شود
ماندگار
سریع خشک می شود
آسان برای استفاده
آرام روی ناخن های خود بزنید
منفی
 
به یک پالتوی بالا احتیاج دارد
نقد و بررسی لهستانی ناخن Essie Gel
Essie نام تجاری است که هرگز نتوانسته است مرا تحت تأثیر قرار دهد. این یک بطری وینکی سرگرم کننده است و ساقه کاربرد آن نیز پیچ خورده است تا اطمینان حاصل شود که هیچ محصول اضافی برداشت و روی ناخن های شما ریخته نمی شود. دو کت از این لهستانی ، شما را با درخشش و شگفت انگیزی رها می کند و استفاده از Gel Couture Top Coat فقط ظاهر را طولانی تر می کند و احساس می کنید که تازه از سالن خارج شده اید. عامل دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم فرمول رنگدانه آن بسیار مات است - من نمی توانم به اندازه کافی از آن استفاده کنم. اینها در 54 سایه شامل پوشش بالا هستند - شما باید در صورت امکان اینها را بگیرید!
 
امتیاز: 5/5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. لاک 2
 
پولیش های ناخن ژل 
طرفداران
 
کاربرد آسان
ماندگار
سریع خشک می شود
برس کاربردی عالی
رنگ رنگی
منفی
 
تمایل دارد که به راحتی بدون کت بالا تراشه کند
بررسی لاک های بینهایت 2
 فرمول ترکیبی ژل OPI است که دارای یک کرم فوق العاده کرم و مات است که می تواند برای آن بمیرد! من از نوع اولیه و کت بالای این محدوده استفاده کردم ، و باید بگویم که از نتیجه خیلی خوشحال شدم. همچنین به من حدود 12 روز زمان سایش داده است که بسیار عالی است. این کار ساده است ، قلم مو اعمال کننده باور نکردنی است ، و دو کت به شما یک انتهای کاملاً مات می بخشد. همچنین ، شما باید انتخاب گسترده ای از رنگ ها را داشته باشید - پاستیل ، فلز ، برهنگی - شما آن را نامگذاری می کنید!
 
امتیاز: 4.9 / 5
 
[بخوانید: 25 بهترین جلا ناخن برهنه]
 
بازگشت به TOC
 
4. CND Shellac لهستانی
 
 
طرفداران
 
رنگ رنگی
ماندگار
پایان بسیار براق
مقاوم در برابر تراشه
منفی
 
برای درمان (خشک) نیاز به نور ماوراء بنفش یا LED دارد
 
اگر شما می خواهید یک اتمام فوق العاده حرفه ای در خانه داشته باشید و اتفاق می افتد که دارای یک چراغ LED هستید (می توانید این موارد را از Sephora خریداری کنید) ، CND Shellac Power Polish گزینه عالی است. بیش از دو هفته طول می کشد بدون اینکه تراشیده شود و یا درخشش خود را از دست ندهد - که بسیار چشمگیر بود! همچنین برای به دست آوردن مناسب شما باید از همان مارک کت بالا استفاده کنید ، و ماندگاری آن بسیار خوب خواهد بود. همچنین ، این برندی است که سالن های زیادی از آن استفاده می کنند ، و اگر می خواهید هر بار از زحمت ضربه زدن به سالن جلوگیری کنید ، این موارد عالی است که باید امتحان کنید!
 
امتیاز: 4.9 / 5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
5. ناخن وار ژل اثر ناخن لهستانی
 
جلا ناخن ژل - ناخن وار ژل اثر ناخن لهستانی Pinit
طرفداران
 
صاف و یکنواخت اعمال می شود
یک اثر ژل لوله کشی ارائه می دهد
پایان بسیار براق
به لامپ UV احتیاج ندارد
به راحتی قابل برداشتن است
ناخن وار ژل اثر ناخن بررسی لهستانی
این یکی از محبوب ترین مارک های لاک ناخن ژل در بازار است ، و در واقع براق مانند شما که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید - بدون نیاز به درمان پولیش با لامپ UV. من رنگدانه رنگ را دوست داشتم ، که بدون لرزش و کشیدن صاف اعمال می شود. قلم مو گسترده ای است و بستر ناخن را می پوشاند و فقط در دو نوار چسبندگی به شما می دهد. تراشه ندارد و پولیش بیش از ده روز دوام می آورد. من همچنین از طیف گسترده ای از رنگ هایی که این برند ارائه می دهد ، هیجان زده ام. باید امتحان کنید!
 
امتیاز: 4.8 / 5
 
 
 
بازگشت به TOC
 
 
طرفداران
 
فراهم می کند

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین پودرهای صورت - 15 برتر ما

 همه ما در جستجوی محصولات عالی برای مطابقت با رنگ پوست ، نوع و شخصیت خود هستیم. خانمها ، اگر شما جزء کسانی هستید که قبل از خرید محصول ، تحقیق خود را انجام می دهید ، می دانید منظورم را وقتی می گویم ساعت ها و روزها طول می کشد قبل از تصمیم گیری نهایی درباره خرید یک محصول ، منظور شما چیست. کار سختی است بعلاوه ، پوست شما مانند هر پالت دیگری نیست. بنابراین هنگامی که شما این قرارداد را پس از چنین تلاش شدید پلمپ می کنید ، ناامیدکننده از دیدن آثار هنری زیبا در چهره شما در طول روز است. سرمایه گذاری روی یک پودر صورت خوب می تواند شاهکار شما را در تمام طول روز بیمه کند. برای دستیابی به این هدف ، شما را برای شما مشکل قرار داده است (یا امیدواریم که) و لیستی از پودرهای قابل توجه صورت را گردآوری کردیم.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی پودر تنظیم شل شفاف لورا Mercier شفاف
MAC Mineralize Skinfinish قیمت چک طبیعی
قیمت بررسی پودر فشرده Rimmel Stay Mattel
قیمت چک کردن پودر میکروفینش Forever HD را تشکیل دهید
بررسی قیمت پودر صورت مخلوط کلینیک
بررسی قیمت مواد معدنی حجاب معدنی BareMinerals
Chanel Poudre Universelle پودر شل پودر پایان طبیعی طبیعی ، قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی پودر فشرده شده با حداکثر فاکتور کرم پودر
قیمت بررسی پودر تنظیم کننده شل بازتاب NARS نور
قیمت پودر La Mer را بررسی کنید
این 15 پودر و کامپکت صورت امروزه در سراسر جهان رواج دارد.
1. پودر تنظیم شل شفاف لورا Mercier
 
پودر تنظیم پودر شل و شفاف لورا Mercier شفاف
همانطور که از نام این محصول پیداست ، پودر تنظیم کننده شل شفاف ، یک پودر تالک شفاف فرانسوی است که آرایش شما را طولانی تر می کند و آن را بدون اینکه کیکی به نظر برسد.
 
 
بررسی پودر تنظیم شل شفاف لورا مرکیر
این محصول به طور کامل مات به شما می دهد. بنابراین ، برای کسانی از شما که به دنبال شبنم هستند ، می توانید از آن فرار کنید. اما برای پوست های روغنی مناسب است! این پودر تنظیم شل شفاف Laura Mercier تا 6 ساعت می ماند و برای انواع پوست مناسب است.
 
طرفداران
 
روغن را در خلیج نگه می دارد.
پایان صاف مات.
غیر comedogenic.
منفی
 
پف خیلی بزرگ است و داخل ظرف قرار نمی گیرد.
این یک پودر سست است ، بنابراین بسیار مناسب مسافرتی نیست.
 
 
بازگشت به TOC
 
2. MAC Mineralize Skinfinish طبیعی
 
MAC Mineralize Skinfinish Pinit طبیعی
MAC یک پودر صورت پخته و آهسته به شما می دهد که حاوی رنگدانه های مروارید سطح پایین است و ابعاد کاملی به پوست شما می بخشد. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا پایه و اساس خود را و در طول روز لمس کنید. تا هفت ساعت می ماند و برای پوست های نرمال تا ترکیبی مناسب است.
 
MAC معدنی بررسی Skinfinish طبیعی
این پودر جمع و جور MAC کاملاً قابل اعتماد است زیرا اکسید نمی شود و به زیبایی به پوست می آمیزد.
 
طرفداران
 
به نظر می رسد عالی برای عکس های فتوشاپ و فیلم ها.
در 15 سایه موجود است
طبیعی به نظر می رسد و برای پوشیدن روزانه ایده آل است.
باعث شکستگی نمی شود.
منفی
 
اگر پوست بسیار روغنی دارید ، ممکن است این به اندازه کافی برای شما مات نباشد.
 
 
بازگشت به TOC
 
3. پودر فشرده Rimmel Stay Matte
 
پودر پودر فشرده Rimmel Stay Matth Stay
از نظر پوستی تست شده ، این فرمول در به حداقل رساندن منافذ و تنظیم آرایش شما کمک می کند.
 
بررسی پودر فشرده Rimmel Stay Mattel
این محصول یک کار شگفت انگیز در نگه داشتن درخشش و روغن در خلیج فارس انجام می دهد. بنابراین ، برای کسانی از شما که با پوست روغنی مبارزه می کنید ، این قطعاً چیزی است که باید امتحان کنید. بسته بندی کمی ضعیف است ، اما کیفیت محصول به خودی خود بسیار مناسب است. پودر فشرده Rimmel Stay Matt Pressed تا 5 ساعت بماند و یکی از بهترین پودرهای مناسب برای انواع پوست است.
 
طرفداران
 
از درخشش خلاص می شود.
بسیار ماندگار.
تست پوستی.
منفی
 
درب بسیار شل است ، بنابراین از نظر مسافرتی مناسب نیست.
بوی خنده دار دارد.
 
 
بازگشت به TOC
 
4. پودر میکرفینیز آرایشی Forever HD
 
Make Up Forever HD Microfinish Powder Pinit
این پودر میکرفینشی محصولی است از Make Up Forever که از پودر بسیار ریز تشکیل شده است. این ماده در یک سایه جهانی وجود دارد که پوست را از بین می برد. ساخته شده با پودر سیلیس معدنی ، یک فرمول عاری از تالک است و خشک نمی شود.
 
نقد و بررسی پودر میکروفینیش Forever HD را تشکیل دهید
کاربران با ابراز نگرانی از این محصول گفتند که جای تعجب است. در نگاه اول ، ممکن است چقدر سفید به نظر برسد که در جمع و جور به نظر برسد. اما بعد از اعمال آن بر روی پوست ، هیچ اثری از سفیدی در هیچ کجا دیده نمی شود! در جلوی تنظیم آرایش خیلی خوب عمل می کند و مورد علاقه بسیاری است. تا شش ساعت می ماند و همچنین یکی از پودرهای مناسب برای انواع پوست است.
 
طرفداران
 
اگرچه این محصول به نظر می رسد سفید نشاسته ، یک بار بر روی صورت ، کاملا از بین می رود.
این آرایش را بهتر از آغازگر تنظیم می کند.
به خطوط ریز حل نمی شود.
منافذ را به حداقل می رساند.
یکنواخت تن پوست.
با رنگ های سرخ ، برنز و کانتور شما اختلال ایجاد نمی کند.
منفی
 
از نظر بافت بسیار ظریف است ، که می تواند باعث خرابی شود.
در صورت سقوط ، می تواند کاملاً آشفته شود.
این می تواند کمی بر روی رنگ های تیره پوست به نظر برسد اما می تواند از هم مخلوط شود.
 
 
بازگشت به TOC
 
5. پودر صورت مخلوط کلینیک
 
کلینیک مخلوط پودر صورت Pinit
این بافت سبک توسط کلینیک منافذ را به حداقل می رساند و به پایان برس هوا می بخشد.
 
بررسی پودر صورت ترکیبی کلینیک
این یک محصول عالی است
مرجع:ثانیکالا

10 بهترین موچین ابرو

 دستیابی به ابروهای کامل که دارای قوس چهره ای بی عیب و نقص هستند می تواند کاملاً یک کار باشد. همه من برای کارا دلوینگن ، نگاه جسورانه ابرو که مدتی است مرسوم است مد شده است و علائمی از عبور از آن نشان نمی دهد. با این حال ، هر چند گاهی اوقات ، باید چند ولگرد را بیرون بیاورم و معتقدم که از یک جفت موچین قابل اعتماد و باکیفیت استفاده می کنم تا کار سریع و کمتر دردناک شود. اینها برخی از کارآمدترین و محبوب ترین موچین ابرو در آنجا هستند و احکام آنها را گرفته ام.

 
بررسی قیمت محصولات
بررسی قیمت پینک آناستازیا بورلی هیلز
مزایای لوازم آرایشی و بهداشتی تیزر و بررسی قیمت قلم مو
قیمت تیوبر بابی قهوه ای را بررسی کنید
قیمت تی شرت ضدزنگ Tweezerman را بررسی کنید
قیمت تیک تیک Revlon Expert Tweezer قیمت بررسی کنید
قیمت Tweezers لورا Mercier را بررسی کنید
چک قیمت قیمت موزایی با قطره کوچک Sally Hansen Mighty Mini Slant
Tweezerman Ingrown Hair / Splintertweeze بررسی قیمت
10 بهترین موچین ابرو برای شما!
1. Tweezers آناستازیا بورلی هیلز
 
بهترین موچین های ابرو - Anastasia Beverly Hills Tweezers Pinit
طرفداران
 
 
آسان برای استفاده
نکات بسیار دقیق
کوچکترین موها را بگیرید
محکم
ماندگار
منفی
 
گران
نقد و بررسی Anastasia Beverly Hills Tweezer
اگر مایل به سرمایه گذاری در موچین با کیفیت عالی هستید که مدت طولانی برای شما طول می کشد و حتی باریکترین موهای ابرو را نیز از بین می برید ، راه حل موهای آناستازیا بورلی هیلز است. آنها مضراب مقدس من هستند و من همیشه با موفقیت موفق می شوم از شر آن موهای کوچک مزاحم خلاص شوم که به سختی با آنها فولیکول می شوند. من بسیار توصیه می کنم این را با وجود قیمت بالا امتحان کنید.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. سودمندی از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید
 
بهترین موچین های ابرو - موی آرایشی و بهداشتی مزایای استفاده از تبر و برس برس
طرفداران
 
ابزار ابرو دو منظوره
این حتی بهترین موها را از بین می برد
با برس های ترکیبی همراه باشید
گرفتن عالی
آسان برای استفاده
منفی
 
پرسی
استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی سودمند موچین و بررسی برس
اکنون می توانید گریزهای خود را با استفاده از این ابزار دو کاره دور نگه دارید. موچین های شیب دار با گرد و غبار الماس پوشیده شده اند تا کاملاً موها را محکم ببندند و بکشند. من از طرف دیگر قلم مو ریز را دوست دارم که کاملاً مرورگرهایم را خسته و مرتب می کند. این موها به راحتی قابل استفاده هستند و حتی به آن موهای ریز و سخت قابل دسترسی نیز می رسند. با قیمت 20 دلار ، من بسیار تحت تأثیر قرار می گیرم زیرا ابروهای خوب ارزش سرمایه گذاری را دارند.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. مجموعه Sephora Tweezers با علامت گذاری دقیق
 
بهترین موچین های ابرو - مجموعه Sephora On Mark دقیق Tweezers Pinit
طرفداران
 
آسان برای استفاده
دست ساز در ایتالیا
با دقت دقت کنید
مقرون به صرفه
منفی
 
کاملاً ظریف
مجموعه Sephora در بررسی دقیق Mark Tweezer
این بهترین موچین های شیب دار برای همه شما عاشقان ابرو هستند. آنها از یک طراحی جدید و پیشرفته استفاده می کنند که باریک تر و دقیق تر است. موچین باریکترین موها را می گیرد و تنش کاملاً کالیبره شده آنها حداکثر قدرت را با حداقل نیرو در اختیار شما قرار می دهد. من مدتی است که از اینها استفاده می کنم و آنها را دوست دارم! اگر می خواهید یک طرح براق و ساده و با کیفیتی عالی ، این موارد ضروری هستند!
 
[بخوانید: میکروبلاستیک ابرو چیست؟ ]
 
بازگشت به TOC
 
4. بابی براون موچین
 
بهترین موچین های ابرو - Bobbi Brown Tweezer Pinit
طرفداران
 
کیفیت بالا
بسیار دقیق
کنترل کامل به شما می دهم
آسان برای استفاده
منفی
 
قیمت در سمت بالاتر است
نقد و بررسی Bobbi Brown Tweezer
این موچین های بابی براون توسط روبیس سوئیس ساخته شده اند. از جنس استنلس استیل ، این ابزار شیب دار مطمئنا یکی از بهترین های موجود در بازار است. جمله قدیمی که می گوید "شما آنچه را پرداخت می کنید دریافت می کنید" قطعاً برای این امر صدق می کند زیرا شما 30 دلار برای دریافت یک بیدر با کیفیت عالی و ماندگار که می توانید به آن اعتماد کنید پرداخت می کنید. این موچین ها با سهولت خاصی بهترین موهای ابرو را به دست می آورند!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
5. موزاییک شیب دار از استیل ضد زنگ Tweezerman
 
بهترین موچین های ابرو - Tweezerman Tweezer Tweezer Pinit
طرفداران
 
نکات عالی عالی
آسان برای استفاده
بادوام
مقرون به صرفه
منفی
 
اینها به راحتی آسیب می بینند
نقد و بررسی Tweezer از استیل ضد زنگ Tweezerman
این بهترین برنده زیبایی است که ده سال توسط ویراستاران Allure انتخاب شده است. من تحت تأثیر نکات شیب زده و شکل دهنده ابروهای متخصص قرار گرفته ام. اینها کاملاً هماهنگ و شیب دار هستند تا هر مویی را با نرمترین دقت بکشید. بنابراین بدون هیچ مشاجره ای ، می توانید موهای ریز و ریز کمی را در خانه به سرعت بکشید. همچنین ، Tweezerman خدمات عالی مشتری دارد!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
6. نکته شیب Revlon Expert Tweezer
 
بهترین موچین ابرو - Revlon Expert Tweezer Slant Tip Pinit
طرفداران
 
آسان برای استفاده
ساخته شده از استیل ضد زنگ
ارزان و مقرون به صرفه
گرفتن محکم
منفی
 
این موارد کاملاً تیز است ، بنابراین باید مراقب باشید
Revlon Expert Tweezer Slant Tip Review
این موچین های Revlon تیز هستند و به راحتی باریکترین موهای ابرو را می گیرند. آنها دارای یک پایان مات هستند که امکان گرفتن بدون لغزش را فراهم می کند. من طراحی کلاسیک را با "Revlon" چاپ شده در گوشه و رنگ های مختلف را دوست دارم. همچنین ، آنها شما را برای همیشه دوام می آورند زیرا بسیار بادوام هستند. اگر بودجه دارید ، این موچین راه است.
 
 
 
[بخوانید: چگونه شکاف های ابرو را انجام دهیم]
 
بازگشت به TOC
 
7. سونیا کاشوک موچین دقیق
مرجع:ثانیکالا

15 بهترین لاینر دارویی

 فکر کنید لاینر ضروری نیست؟ دوباره فکر کنید! این ابزار آرایش فوراً لب های شما را دگرگون می کند و بازی لب شما را به یک سطح کاملاً جدید تبدیل می کند. اگر می خواهید تعریف بیشتری داشته باشید و اگر دوست دارید رژ لب موردعلاقه شما در تمام روز بدون خونریزی و پر شدن باشد ، ضروری است.

 
ما بهترین راه های لب داروخانه ها را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا به صورت جسورانه و زرق و برق دار مسیر خود را بازی کنید. شما لازم نیست که یک تن پول نقدی از بین ببرید - اینها همه زیر 10 دلار هستند!
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت چک مداد لب و لب آرایش حرفه ای NYX
قیمت چک لاین ، فرم اعلامیه رنگ میلانی
ماندگاری ریمل لندن 1000 بوسه در قیمت چک لاین بمانید
چکمه شماره 7 مداد دقیق لب را بررسی کنید
قیمت بررسی لاینر لب شکل گیری حسی و رنگ Maybelline نیویورک
قیمت چک لاینر ژل Pout Wild Perfect Pout Wild Perfect
قیمت چک لاین ضد آب لب آرایشی
قیمت بررسی قیمت لاینر رنگ پاریس پاریس ، لطفاً بررسی کنید
قیمت بررسی قیمت CoverGirl Lip Perfect Lip Line
قیمت چک لاین Revlon Colorstay
15 بهترین لاینر دارویی
1. مداد حرفه ای آرایش لب NYX
 
1. مداد آرایش حرفه ای NYX مداد باریک لب - بهترین پینیتراژ لب داروسازی
 
باریک ، تر و تمیز ، اما هرگز اولیه نیست! مدادهای لب NYX در سایه های متنوعی وجود دارد - از آبرسان تا نارنجی گرفته تا قرمز متوقف شده از ترافیک. فرمول باریک لب طولانی در قصاب ادامه می یابد و در برابر خونریزی مقاومت می کند. در 50 سایه موجود است.
 
طرفداران
 
بافت خامه ای اما مات که به خوبی برای لب های طبیعی و خشک کار می کند.
لب ها را به خوبی تعریف می کند.
کاربرد آسان و بدون نیاز به کشش یا کشیدن.
به لب شما ظاهری کیکی نمی بخشد.
قدرت ماندن خوب.
منفی
 
اگر لبهای خیلی خشک دارید ، این ممکن است خشکی و پوسته پوستی را برجسته کند.
نقد و بررسی مداد لب و لب آرایش حرفه ای NYX
مداد باریک لب NYX در یک بسته بندی مداد چوبی ساده با یک کلاه قرار می گیرد. این عطر بدون عطر است و هیچ طعم و مزه ای ندارد ، که یک مزیت است. این مداد فرمول خامه ای دارد که به صورت مات حل می شود. کار بسیار خوبی در پنهان کردن و استتار نقص های جزئی لب ، بخصوص هنگامی که می خواهید به دنبال رنگ لب ملایم باشید. در طیف گسترده ای از 50 سایه فروخته شده ، لاینر NYX گزینه ای عالی و در عین حال مناسب برای بودجه برای لب شماست.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. لاینر بیانیه رنگ میلانی
 
2. خط لب لب بیانیه رنگی - بهترین پینیتراژ لب داروسازی
خط لبنی بیانیه میلانی با هر سکته مغزی ، رنگ بیانیه و کاربردی بدون درز ارائه می دهد. می توانید لب ها را با سهولت تعریف ، شکل و پر کنید. تجملات رژ لب و مات باعث ایجاد بوم مناسب برای رنگ می شود و هر سایه رنگی غنی به زیبایی با تمام رنگ های پوست مطابقت دارد. در هشت سایه موجود است
 
طرفداران
 
بافت نرم و خامه ای.
لب های شما را خشک نمی کند.
بسته بندی کد دار.
ماندگار
بسیار رنگی.
منفی
 
تیز کردن این مداد ، که منجر به هدر رفتن می شود ، دشوار است.
بررسی رنگ لب میلانی بیانیه رنگی
این طیف لب در مجموع 8 رنگ در دسترس است و رنگ مداد سایه را مشخص می کند. اینها براق و مفید هستند و با درپوش طلایی همراه هستند. یکی از مهمترین اشکالات بسته بندی آن این است که این مداد علی رغم تیز کردن ، از تیز شدن خودداری می کند. شما به پایان می رسد بسیاری از آن را در این روند هدر دهید. با حرکت به قوام خود ، خوب و خامه ای است و کار با آن آسان است. بدون هیچ کششی و لرزشی بر روی لب شما صاف می شود. این بیش از حد لب های شما را خشک نمی کند و احساس سبکی روی لب ها می کند. برای 5 دلار ، باید اینها را امتحان کنید!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. پایان ریمل لندن 1000 بوسه در لاین بمانید
 
3. پایان ریمل لندن با استفاده از 1000 بوسه در لب خود بماند - بهترین داروخانه لیف Pinit
لیف لاینر Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses به شما هشت ساعت ماندگار و مقاوم در برابر انتقال می دهد. رنگهای غنی و پر جنب و جوش آن بدون خونریزی می آمیزد. سایش راحت تا 8 ساعت. در 12 سایه موجود است
 
طرفداران
 
رنگدانه
ماندگار
بدون بو.
جوانه نمی زند و خونریزی نمی کند.
قوام ضخیم و صاف.
منفی
 
کمی خشک می شود
خطوط را بعد از چند ساعت استفاده مجذوب می کند.
ماندگاری نهایی Rimmel London با 1000 بوسه در ادامه بررسی کنید
این آستر در یک بسته بندی با مداد چوبی به همراه درپوش پلاستیکی قرار گرفته است تا از محصول محافظت کند. رنگ مداد سایه آن را نشان می دهد. قبل از استفاده نیاز به تیز شدن دارد و این باعث ایجاد هدر رفتن می شود. رنگ آن شدید است و شما می توانید به تنهایی با این آستر یک رنگ لب کامل به دست آورید. این یک قوام ضخیم دارد و در یک ضربه تند وشدید زدن مات می شود. قدرت ماندگاری فوق العاده است و طیفی از 12 رنگ دارد که می توانید انتخاب کنید.
 
 
 
[بخوانید - محصولات برتر زیبایی زیبایی Rimmel London]
 
بازگشت به TOC
 
4. چکمه شماره 7 مداد لب دقیق
 
4. چکمه های No7 مداد دقیق لب - بهترین داروخانه لب شفاف لب
Boots No7 Precision Lip Pencil یک مداد مرطوب کننده نرم و یکدست برای تعریف نهایی لب است. یک تیزکن برای کمک به حفظ یک نقطه کامل درج شده است. این همچنین حساسیت زا است. در 7 سایه موجود است
 
طرفداران
 
فرمول خامه ای.
در انتهای مات قرار می گیرد.
لب های شما را خشک نمی کند.
برنامه آسان
همراه با تیزکن.
مرجع:ثانیکالا

15 بهترین خط چشم ژل با بررسی های تخصصی

 در مورد خط چشم ، خط چشم ژل در مقایسه با گزینه های معمولی خود یک برنده مطمئن است. آنها همه کاره هستند ، کاربرد آنها راحت تر است ، و جلوه ای طبیعی تر به شما می بخشد ، چشم های راکون مخوف. خواه قصد یک چشم گربه بالدار یا ظاهری لطیف را دارید ، نوع ژل خط چشم به شما جلوه ای کاملاً واضح و بدون لکه دار می بخشد. و بله ، تمام روز طول می کشد! این راهنمای مفید شما برای بهترین مژه های ژل موجود در آن است - ما آنهایی را که متناسب با هر نوع بودجه هستند ذکر کرده ایم!

 
بهترین خط چشم ژل هایی که باید امتحان کنید
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی قیمت خط چشم ژل بابی بابی قهوه ای
Smashbox Jet Set Eyeliner ضد آب قیمت را بررسی کنید
قیمت بررسی Fluidline MAC Pro Longwear قیمت
قیمت چک کردن خط چشم ژل Estee Lauder Double Wear Stay In-Place
قیمت بررسی قیمت آستر ضد آب سایه گلدان Tarte Clay
قیمت ژل مداد رنگی مارک جیکوبز (High Jacels Beauty Highliner) با رنگ چشم را بررسی کنید
استودیو Maybelline چشم ماندگار با ژل درام ماندگار قیمت بررسی کنید
قیمت چک لاینر ضد آب Anastasia Beverly Hills Darkside
قیمت بررسی قیمت خط چشم ژل مکانیکی Hourglass 1.5 MM
ژل لوازم آرایشی و بهداشتی NYX Eyeliner و Smudger Check Price
1. خط چشم ژل بلند بابی قهوه ای
 
بابی قهوه ای با ژل طولانی پوشیدن چشم خط چشم Pinit
 
یک اصل اصلی. این خط چشم براق و بلند پوشیدن ، دقت یک لایه مایع را با سهولت فرمول ژل محور ارائه می دهد - همه اینها با 12 ساعت سایش ضد آب ، عرق و رطوبت مناسب است. این در 14 سایه موجود است.
 
طرفداران
 
بسیار رنگی
لباس بلند
لجن نمی کند و محو نمی شود
در 14 سایه خیره کننده می آید
ضدآب
مناسب برای چشم های حساس
منفی
 
گران
شما باید قلم مو را جداگانه خریداری کنید
کمی دشوار است برای حذف
بابی قهوه ای رنگ ژل بلند بپوشید
ژل خط چشم بلند Bobbi Brown در "جوهر سیاه" مورد علاقه فرقه است! این کرم خامه ای ، فوق العاده رنگی است و کاربرد آن بسیار آسان است. شما می توانید با استفاده از این خط چشم با دقت و کمال بسیار ، چه چشم چشم دودی و چه ظرافت روزانه ایجاد کنید. در گلدان شیشه ای با درپوش پیچ با 3 گرم محصول قرار می گیرد و برای استفاده به کمترین مقدار نیاز دارید. این گلدان برای شما پنج ماه خوب دوام خواهد آورد. این لکه ، لکه دار و پایدار باقی نمی ماند و تمام روز را نگه می دارد تا زمانی که آن را با یک پاک کننده آرایشی مبتنی بر روغن پاک کنید. چیز دیگری نیست که بتوانیم درخواست کنیم!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. خط چشم Smashbox Jet Set ضد آب
 
Smashbox Jet Set Eyeliner Waterproof Pinit
هنرمندان آرایش همیشه به دنبال محصولاتی هستند که در مدت زمان کوتاه تأثیر بصری بزرگی را ارائه می دهند. این خط چشم ژل ضد آب و مقاوم در برابر خراش جواب می دهد - سریع و به راحتی می چرخد. نگران نباشید آن را لمس نمی کند و روی پوست لطیف اطراف چشم شما نمی کشد. با استفاده از این محصول می توانید در 60 ثانیه مسطح خطوط ضد لک و چشم دقیقاً مشخص را ایجاد کنید. آماده ، جت ست ، برو!
 
طرفداران
 
به طرز باورنکردنی رنگی است
صاف و به راحتی سر می زند
خطوط را با دقت ایجاد می کند
لباس بلند
ضد آب و ضد لک
بی رحمانه و عاری از پارابن
منفی
 
قیمت در سمت بالاتر است
محصول گلدان ممکن است خیلی زود خشک شود (درب آن را محکم نگه دارید)
Smashbox Jet Set Eyeliner Waterproof Review
اگر خط چشم می خواهید که حتی در تمام طول روز حتی کمی جوانب نمی زنید ، این باند مشکی جت سیاه توسط Smashbox مضراب مقدس شماست. به زیبایی اعمال می شود ، و لازم نیست نگران این حرکت یا لک شدن اطراف درب خود یا خط پایین خط خود باشید. شما با این خط چشم قلم مو نمی گیرید ، اما می توانید از یک قلم مو باریک برای دقت استفاده کنید. همچنین برای لباس های لنز تماسی و افرادی که دارای چشم های حساس هستند مناسب است. بسیار توصیه شده!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. MAC Pro Longwear Fluidline
 
MAC Pro Longwear Fluidline Pinit
فرمول ژل فوق العاده صاف ، Fluidline دقت یک باند مایع با ابریشمی و نرم تر را ارائه می دهد. با یک قلم مو در حرکتی آسان و بدون فشار به حالت خفاش می رود. لباس طولانی تا 16 ساعت و ضد لک. خطوط در یک مجموعه غنی از رنگ ها و به پایان رسید. در 14 سایه موجود است
 
طرفداران
 
لباس بلند
بسیار رنگی
قوام بسیار خامه ای
نرم افزار صاف و آسان
ضد لک و ضد آب
آزمایش چشم
متخصص پوست تست کرد
منفی
 
هیچ متقاضی ارائه نشده است
لازم است درپوش را محکم بعد از هر بار محکم بسته کنید ، یا خطر خشک شدن محصول در گلدان وجود دارد
بررسی MAC Pro Longwear Fluidline
این خط چشم ژل توسط MAC برای افرادی که پلکهای روغنی دارند ، برنده است. قدرت ماندگاری چشمگیر آن باعث می شود که خط چشم شما به چشم بخورد. این رنگدانه بسیار رنگی است و برخلاف لاینر مایع ، کاربرد آن را بسیار بخشنده و آسان می کند! حتماً از یک قلم مو زاویه دار یا کشیده برای دقت استفاده کنید. 14 سایه خیره کننده برای انتخاب وجود دارد ، و با 17 دلار ، این یک معامله سرقت است!
 
 
 
بازگشت به TOC
 
4- Estee Lauder دو بار بپوشید و حاوی خط چشم ژل بمانید
 
Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Gel Eyeliner Pinit
فرمول ژل بلند. به عنوان یک باند مایع دقیق. سایش 15 ساعته رنگ صاف ابریشمی که تمام روز به طول می انجامد. فرمول مبتنی بر ژل آن هر بار با یک پایان ساتن نرم یک خط دقیق ایجاد می کند. برای یک اثر لکه دار ، قبل از تنظیم مخلوط کنید. قلم مو گنجانده شده است. در دو سایه موجود است
 
طرفداران
 
خوک فوق العاده
مرجع:ثانیکالا

بهترین پودرهای جمع و جور در هند - 20 برتر ما

 آیا شما فقط از آن متنفر نیستید که چهره شما که ساعتی قبل کامل بود ، اکنون کسل کننده و براق به نظر می رسد؟ اگر همه چیز در عرض چند ساعت از بین برود ، می توانید آرایش خود را به صورت آزمایشی انجام دهید؟ جمع و جور کردن شما را از آن کفر نجات می دهد! استفاده از یک جمع و جور به شما کمک می کند تا تمام آرایش خود را در جای خود قرار دهید و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت چک لایه ای کاملاً مرطوب و خشک و کاملاً خشک Lakme مطلق
Body Check Virgin Cream Compact Foundation SPF 15 بررسی قیمت
قیمت بررسی پودر فشرده شده Maybelline
قیمت بررسی پودر متحد کننده تعادل سالم بورجو
MUA Pro - قیمت پودر فشرده شده با ساتن مات پایه
قیمت بررسی پودر فشرده شده Revlon تقریبا برهنه
قیمت چک کاملاً فشرده و بدون نقص مات لاکمه 9 تا 5
قیمت بررسی بنیاد MAC Studio Fix Powder Plus
قیمت چک قیمت پایه همه در یک
قیمت بررسی پودر فشرده شده Rimmel London با قیمت ثابت
بهترین پودرهای فشرده در هند
در اینجا لیستی از 20 پودر جمع و جور برتر ما وجود دارد.
 
1. پوشش کاملاً مرطوب و خشک Lakme مطلق سفید و خشک
 
Lakme Absolute White Intense Intense مرطوب و خشک و جمع و جور - بهترین پودر فشرده در هند Pinit
 
ویژگی منحصر به فرد در مورد این محصول این است که می توان از آن به عنوان پایه استفاده کرد و به عنوان یک فشرده از خشک استفاده کرد. حاوی هیدراتهای اسید هیالورونیک است که به بازگرداندن درخشش طبیعی پوست و ویتامین B3 ، که باعث براق شدن پوست شما می شود ، کمک می کند.
 
طول عمر
 
ادعا می کند 16 ساعت بماند
طرفداران
 
دارای SPF 17 است.
استفاده دوگانه به عنوان یک جمع و جور و پایه و اساس.
هیچ ماده مضر وجود ندارد.
منفی
 
می تواند در عکس ها شبح وار به نظر برسد.
نه برای کسانی که آکنه دارند و خواهان پوشش هستند.
Lakme Absolute Cover Intense Purple Cover مرطوب و کاملاً خشک
"کنترل درخشش زمانی بهتر است که از این محصول به عنوان یک جمع و جور استفاده شود تا زمانی که به عنوان پایه استفاده می شود. اگر پوست خوبی دارید ، انتخاب خوبی است ، اما اگر به دنبال چیزی با پوشش سنگین هستید ، این کار را نمی کند. "
 
این محصول برای کسانی که پوست طبیعی خوبی دارند مناسب ترین است.
 
بازگشت به TOC
 
2. کرم بنیادی کامپکت SPF 15 کرم کرمهای فوق العاده ویرجین بدن Body Shop SPF 15
 
Body Cream Extra Virgin Minerals Cream Cream Compact Foundation SPF 15 - بهترین پودر فشرده در هند Pinit
این محصول با روغن زیتون باکره اضافی فاقد سرد است و برای یک مات مات مناسب است. این کرم تا پودر بنیاد فشرده مواد معدنی است که حاوی مواد معدنی خالص است.
 
طول عمر
 
تا ده ساعت
طرفداران
 
انواع سایه ها.
مناسب برای انواع پوست.
منافذ را مسدود نمی کند.
بافت صاف ، سبک و خامه ای.
لکه های پوستی را لکه دار و یکدست می کند.
منفی
 
می تواند به صورت رگه هایی روی صورت ظاهر شود.
نظر کاربر در مورد Body Body Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15
"این پوشش خوب است و دارای یک بافت سبک است. این مناسب برای کسانی است که می خواهند به یک نتیجه طبیعی برسند. این محصول بسیار عالی برای زمستان ها است و درخشش درخشانی به پوست می بخشد. "
 
این کرم بدن Body Extra Virgin Minerals Cream Compact Foundation SPF 15 برای انواع پوست مناسب است.
 
بازگشت به TOC
 
3. پودر فشرده شده Maybelline
 
پودر فشرده شده Maybelline - بهترین پودر فشرده در هند Pinit
دامنه Fit Me Maybelline در بازار بسیار خوب عمل کرده است و اگر از من بپرسید ، به دلایل بسیار خوب. دارای طبیعی طبیعی است و حاوی روغن و موم نیست. این سایه های جدید برای خانم های رنگ فرموله شده است و در 18 سایه موجود است.
 
طول عمر
 
تا پنج ساعت
طرفداران
 
از نظر زیبایی زیبایی مطبوع است ، زیرا حمل کیف دستی تان بسیار آسان است.
محصول سبک.
مقرون به صرفه
خوب مخلوط می شود.
منفی
 
به همان اندازه اهمیتی ندارد که آنها ادعا می کنند.
همه سایه ها در هند موجود نیست.
اگر پوست روغنی دارید ، پس از چند ساعت به نظر می رسد چرب کنید.
بررسی متناسب با پودر فشرده شده Maybelline
این محصول خوب فقط درصورتی که پوست روغنی ندارید وجود دارد. انتخاب مناسب برای پوست های خشک و ترکیبی است. اگر به دنبال پودر تنظیم هستید ، این کار را انجام می دهد. این یک پایان زیبا و صاف را برای شما فراهم می کند. "
 
این پودر فشرده شده Maybelline مناسب برای پوست های خشک تا ترکیبی است.
 
بازگشت به TOC
 
4. پودر اتحاد تعادل سالم Bourjois
 
پودر کننده کننده تعادل سالم Bourjois - بهترین جمع و جور در هند Pinit
این محصول با میوه های عجیب و غریب غنی شده است تا پوست را درخشان و درخشان نگه دارد. این حتی باعث می شود تا صدای پوست شما بیشتر شود و باعث تقویت درخشندگی شود. پوشش باریک و سبک است و دارای آینه بزرگی است و آن را به صورت کامل و ضروری تبدیل کرده است. در چهار سایه موجود است.
 
طول عمر
 
حداکثر 8 ساعت
طرفداران
 
فرمول هیپوآلرژنیک.
غیر comedogenic.
تست پوستی.
عطر میوه ای فوق العاده.
منفی
 
فقط در چهار سایه موجود است.
با پف / اسفنج همراه نیست.
بررسی پودر متحد کننده تعادل سالم بورجو
”کیفیت خوب این محصول و احساس پر نور باعث می شود کاربرد و ترکیب آن آسان شود. این یکی برای خانمهایی که پوست روغنی دارند ، شگفت انگیز است زیرا از قدرت تشک بالایی برخوردار است. اگر پوست خشک یا ترکیبی دارید ، مرطوب کننده یک ضرورت است. در غیر این صورت ، می تواند کمی خشک شود. "
 
پودر کننده کننده تعادل سالم Bourjois ، بهترین پودر جمع و جور برای پوست های روغنی است.
 
بازگشت به TOC
 
5. MUA Pro - پودر فشرده شده با ساتن مات بیس
 
MUA Pro - پودر فشرده شده با ساتن مات بیس - بهترین جمع و جور در هند Pinit
این PR
مرجع:ثانیکالا

15 بهترین کانسیلر برای زنان در هند

 آیا همه ما آرزوی چهره ای بی نقص و بی نقص نداریم؟ خوب ، خانمها ، ما کاملاً انسان هستیم و هر از گاهی پوست ما به هم می پیوندد ، به این معناست - ما با لکه ها ، لکه ها ، قرمزی ، تغییر رنگ و سایر نواقص ، سرانجام می رسیم. برای روزهایی که به آینه نگاه می کنید و زیر حلقه های چشم تیره پیدا می شوید و نمی توانید به شخصیت شبیه "The Walking Dead" شبیه شوید ، ما لیستی از 15 بهترین مخفی کننده هند را برای شما مخفی کرده ایم تا در پنهان کردن شما کمک کند. خواب محروم یا فقط آن روزهای بد پوست (که به هر حال اجتناب ناپذیر است ، حتی اگر شما بیانسه).

 
بنابراین اجازه دهید با همه اصول اولیه برای همه تازه کاران مخفی شروع کنیم. انواع کانسیلر مختلف وجود دارد ، و شما مجبور خواهید بود یکی از آنها را انتخاب کنید که مناسب برای نوع پوست شما باشد.
 
بیایید شرح دهیم؟
 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی مخفی کنسانتره با لباس بلند M.A.C
M.A.C استودیو Finish SPF 35 کانسیلر قیمت را بررسی کنید
بررسی قیمت L.A. Girl Pro Conceal HD
قیمت بررسی پنهان كننده پنهان كننده مسابقه واقعی پاریس
قیمت چک Mybelline New York متناسب با کانسیلر
قیمت چک کن مخفی سفید رنگ Lakme مطلق
لوازم آرایش حرفه ای NYX Gotcha پوشیده قیمت چک
کیت کانسیلر خامه ای بابی قهوه ای قیمت را بررسی کنید
Estee Lauder دو بار بپوشید در محل پنهان کننده کانسیلر بی عیب و نقص قیمت را بررسی کنید
قیمت PAC را با پوشاندن Concealer Crayon Check پوشش دهید
انواع مختلف کانسیلر
1. کانسیلر مایع
 
نوع مایع هنگام پوشش ، کاملاً متنوع است زیرا قابل ساخت است و از نور تا کامل متغیر است. اگر پوست نرمال ، ترکیبی ، روغنی یا مستعد آکنه دارید ، این نوعی است که می توانید انتخاب کنید. کاربرد آن آسان است ، انواع مختلفی در بازار وجود دارد مانند: ساتن ، شبنم و مات. اگر مبتدی هستید ، فقط یکی از این موارد را انتخاب کنید تا کار فوق العاده آسان شود.
 
2. کرم مخفی
کانسیلرهای حاوی کرم برای زیبایی پوست خشک مناسب هستند. اگر پوست طبیعی یا ترکیبی دارید ، می توانید این کار را انتخاب کنید. این فقط به اولویت شما بستگی دارد. آنها معمولاً در بسته بندی گلدان یا گلدان قرار می گیرند. با این حال ، برخی از کرم های پودر کرم تمایل دارند که وقتی برای ساعت های طولانی پوشیده می شوند ، خیس شوند و این یک مورد بزرگ است. با این حال ، هنگامی که آنها را مخلوط کنید ، می توانید آنها را با پودر تنظیم کنید ، که این امر به جلوگیری از پوسته شدن کمک می کند.
 
3. استیک کانسیلر
اینها معمولاً بسیار ضخیم و رنگدانه هستند. آنها در بسته بندی چوبی رول شده قرار می گیرند. همه شما خانمهایی که پوست خشک و نرم دارند می توانید از این موارد استفاده کنید اما برای پوستهای روغنی و ترکیبی توصیه نمی شود - زیرا آنها به دلیل داشتن بافت بسیار خامه ای خطر ایجاد گرفتگی منافذ را دارند. آنها پوشش متوسط ​​تا كامل دارند.
 
اکنون که درباره انواع مختلفی از مخفیگاه ها ایده دارید ، بگذارید ببینیم چه چیزی در بازار گرم است. ما لیستی از برخی فرمول های شگفت انگیز مخفی کننده را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید آن روزهای بد را ضرب و شتم کرده و همه مشکلات پوستی خود را با یک تلاش کم سن و سال از بین ببرید.
 
بهترین مخفیگاه زنانه در هند
1. کانسیلر M.A.C Pro Long Wear
 
1. کانسیلر M.A.C Pro Long Wear - بهترین مخفیگاه زنانه در هند Pinit
طبق آنچه ادعا می شود M.A.C ، این ماده مخفی کننده مایعات است که پوشش کامل آنها را تا 15 ساعت فراهم می کند. این محصولی با وزن سبک است که یک مات طبیعی را پنهان می کند و به شما می دهد. همچنین ادعا می کند مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر انتقال است.
 
طرفداران
 
پوشش کامل را ارائه می دهد
متخصص پوست و آزمایش و غیر کامدوژنیک
مناسب برای انواع پوست
بلند پوشیدن است و تا 15 ساعت بدون خارش و خشک شدن ادامه دارد
به پوست شما اثر درخشندگی می بخشد
بسیار طبیعی به نظر می رسد
منفی
 
باید به سرعت مخلوط شود
اگر پوست خشکی دارید ، قبل از استفاده باید مرطوب سازی کنید
M.A.C طرفدار نقد و بررسی Concealer Wear Long Wear
این کانسیلر در یک بسته دیافراگم پمپ استوانه ای (اندازه یک رژ لب M.A.C) قرار می گیرد. این کار خارق العاده ای را در پوشش نقاط تاریک و دایره های تاریک انجام می دهد ، به سختی می توان گفت که آیا حتی لباس مخفی پوشیده اید یا خیر. قوام آن خامه ای است و بسیار رنگدانه است. فقط یک محصول کوچک خیلی طول می کشد. به مدت 12 ساعت پوست را به دنبال مات نگاه می دارد. در مورد تأثیر روشنایی ، آنچه را که ادعا می کند انجام می دهد ، انجام می دهد. من این شماره را به شماره 1 در این لیست می دهم زیرا همه چیزهایی را که می خواهید از یک مخفی کننده و این کالاهای با کیفیت بالا باشد به شما می دهد. من آن را به شدت توصیه می کنم!
 
بازگشت به TOC
 
2. M.A.C Studio Finish SPF 35 کانسیلر
 
2. استودیوی M.A.C Finish SPF 35 کانسیلر - بهترین مخفیگاه زنانه در هند Pinit
این ماده پنهان کننده سبک و خامه ای نرم کننده توسط M.A.C Cosmetics ، با احتیاط و پوشش مات را فراهم می کند. این شامل محافظت SPF 35 است. این محصول به قدری متمرکز است که فقط مقدار کمی می تواند تعدادی از عیوب را پنهان کند. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و حاوی مشتقات ویتامین A و E است.
 
طرفداران
 
احساس بعدی و به هیچ وجه بعد از استفاده پایان یابد
سبک وزن
دارای SPF 35 است
بسیار رنگی
پوشش کامل
تمام روز طول می کشد
حاوی مواد مفید است
روغن اضافی را جذب می کند
منفی
 
جدا از اینکه کمی گران است ، به معنای واقعی کلمه مشکلی با این مخفی وجود ندارد. این یک سرمایه گذاری است زیرا این محصول برای همیشه ماندگار است و ارزش هر پنی دارد ، می توانم روی آن شرط بندی کنم!
مرجع:ثانیکالا

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست اوریف لیم - 15 برتر

 محصولات غنی و معتبری جهانی در زمینه سبک زندگی و زیبایی ، محصولات اوریف لیم مترادف با کلاس و قیمت مناسب هستند. این شرکت با راه اندازی در سال 1967 طیف گسترده ای از مراقبت های شخصی ، لوازم جانبی و محصولات غذایی را ، چه از طریق سیستم عامل های آنلاین خود و چه به طور مستقیم از طریق یک جامعه از نمایندگان به فروش می رساند. صرف نظر از اینکه در کدام قاره زندگی می کنید ، احتمال وجود دارد ، شما یا کسی که برای شما شناخته شده است از Oriflame استفاده کرده اید و قسمتی از محصولات گسترده خود را که تقریباً همه چیز را در زیر آفتاب قرار دارد ، قسم بخورید. از آنجا که ما در StyleCraze تقریباً نسبت به محصولات آنها قسم می خوریم ، در اینجا 15 مورد برتر از زیبایی و مراقبت از پوست اوریف لیم را به شما ارائه می دهیم.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی کرم روز و شب کریسمس اوریف لیم 
 من 
قیمت بررسی بنیاد ONE IlluSkin
قیمت چک لاینر اوریف لیم 
قیمت بررسی قیمت پودر فشرده شده با رنگ اوریف لیم
قیمت بررسی ریمل ضد آب ضد آب شلاق ONE 5 در 1
15 محصول برتر زیبایی و مراقبت از پوست اوریف لیم
به منظور راحتی ، 15 مورد برتر به دو بخش 10 بهترین محصولات آرایش و زیبایی اوریف لیم و 5 بهترین محصولات مراقبت از پوست اوریف لیم تقسیم شده اند.
 
10 بهترین محصولات آرایش و زیبایی اوریف لیم
 
1. کرم روز و شب کریسمس مخمل اوریف لیم (مجموعه 2)
 
بهترین محصولات زیبایی Oriflame - 1. کرم روز و مخلوط شب مخفی Oriflame (مجموعه 2) Pinit
کرم روز- کرم روزانه مخملی اوریف لیم به طور خاص برای محکم و تقویت پوست به همراه فراهم آوردن مرطوب کننده شدید فرموله شده است. غنی شده با یک تزریق ویژه Iris Black ، پوست را احساس جوانی و نرم می کند.
 
کرم شب- این کرم غنی شده با عنبیه آیریس برای ترمیم پوست در طول شب با بهبود استحکام و ترمیم جوانی طبیعی پوست کار می کند.
 
طرفداران
 
هدف قرار افراد 40 ساله و بالاتر است
ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد
خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد
تغذیه شدید
منفی
 
بازدارنده هزینه
نقد و بررسی کرم روز و شب کریسمس اوریف لیم
کرم Royal Velvet Firming Day با SPF 15 ارائه می شود و یک فرمول سبک وزن است که استفاده از آن راحت بوده و به راحتی استراحت می کند. برخلاف بسیاری از کرم های دیگر ، منافذ من احساس نمی کنند که با کرم روزانه Royal Velvet Firming که یک امتیاز عالی برای من است ، گرفتار نباشند. در کنار محافظت از آفتاب ، آن را نیز مرطوب می کند. اوریف لیم ادعا می کند استفاده از کرم روز با کرم شب باعث تقویت فرآیند سفت شدن و کاهش چین و چروک و خطوط ریز می شود. پس از استفاده متوجه شدم که کرم شب از نظر بافت مشابه کرم روز است و بسیار سبک است. به راحتی توسط پوست جذب می شود و هیچ باقیمانده ای باقی نمی ماند. کرم ها با هم استفاده می شوند و به راحتی می توانند حدود شش ماه طول بکشند و فاکتور هزینه کمی دردناک به نظر می رسد: پ. به طور کلی ، محصولات فوق العاده و سرمایه گذاری ای که حتما باید در نظر بگیرید.
 
2. اوریف لیم Beauty Perfect Face Primer
 
بهترین محصولات زیبایی Oriflame - 2. Oriflame Beauty Perfect Face Primer Pinit
در حال حاضر Oriflame Beauty Perfect Face Primer به شما امکان می دهد آرایش بی عیب و نقص را در تمام طول روز ورزش کنید. فقط یک برنامه در صبح کافی است تا تمام طول روز پوست خود را تمیز و درخشان نگه دارید. نرم کننده های موجود در آغازگر به پوست شما یکنواخت و درخشان می دهد که باعث می شود سرها در هر روز و هر روز به حالت چرخشی درآیند.
 
طرفداران
 
آرایشی که تمام روز به طول می انجامد
به دلیل وجود خاصیت انتشار نور و نرم کننده های پوستی ، پوست نرم ، یکدست و درخشنده می شود
مات
پایه مناسب برای آرایش
لوسیون مانند قوام
منفی
 
استفاده بیش از حد ممکن است به روغنی منجر شود ، استفاده از آن را در مقادیر بسیار دقیق انجام دهید
تأثیر آغازگر طولانی نیست
 
آغازگر دارای یک لوله سفید ساده است ، یک کرم مانند قوام دارد که کاربرد آن را آسان می کند. از استفاده بیش از 2-3 قطره مراقب باشید ، زیرا آغازگر ضخیم و بیش از حد است ، ممکن است باعث شود پوست شما چرب به نظر برسد و منافذ شما را مسدود کند (سلام سلامتی!). گفته می شود ، این آغازگر برای استفاده به عنوان پایه در زیر آرایش منظم شما در نظر گرفته شده است و از این نظر گرفته شده ، مطمئناً برای پول ارزش دارد. فهمیدم که پنهان کردن لکه های ریز روی چهره من ، کار خوبی انجام داده است ، و برنزه کردن آن به صورت یکنواخت تر به پوست من انجام می شود. من از آرایش اولیه و آرایش معمولی خودم را آغاز کردم و یک جمع و جور فشرده شده را برای بالا کشیدن آن و عقد قرارداد امضا کردم. اثر 4 تا 4 ساعت خوب به طول انجامید ، بنابراین نمی توانم شکایت کنم. با این حال ، با توجه به ادعای اوریف لیم مبنی بر آغازگر که در تمام طول روز به طول می انجامد ، قطعاً این موضوع کوتاه نمی آید. اما اگر آن قسمت را نادیده بگیرید ، یک آغازگر بسیار مناسب است. حتی برای افرادی که چنین نیستند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد